تاریخ : 1401,شنبه 05 شهريور18:21
کد خبر : 442244 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

استاد مبرز اخلاق و عالمی انقلابی بود آیت الله ناصری

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی درگذشت حضرت آیت الله ناصری استاد مبرز اخلاق را تسلیت گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی درگذشت حضرت آیت الله ناصری استاد مبرز اخلاق را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«عالم وارسته‌ دیگری از میان ما رفت و جامعه ایمانی را در سوگی سترگ قرار داد.

حضرت آیت الله ناصری استاد مبرز اخلاق، عالمی انقلابی و چهره‌ای الهام‌بخش برای همه مؤمنین خصوصاً جوانان انقلابی اصفهان بود.

این چهره بی‌بدیل، در نشر و گسترش مفاهیم متعالی دینی و اخلاقی با کلام شیوا و بیان دقیق و لطیف، چشمه‌های اخلاق و ایمان را به ساده‌ترین و در عین حال متقن‌ترین بیان، به جان مخاطب می‌کشاند و سیراب می‌کرد.

عالمی بصیر که گام‌های بلندی در پیوند جان مؤمنان با ولی الله اعظم علیه‌السلام برداشت و فعالیت‌های خیرش در عرصه‌های اجتماعی او را الگوی مشتاقانش ساخت.

او مجاهدانه در پیوند مردم و مقام معظم رهبری و نشان‌دادن صراط قویم با غبارزدایی از فضای عمومی در ابتلائات و فتنه‌ها کوشید و الگویی برای همه‌ عالمان دین شد.

فقدان این عزیز سعید را به عموم مؤمنین، رهبر انقلاب، بیت مکرم ایشان، مردم شریف خصوصاً به جوانان مؤمن و دانشجویان انقلابی اصفهان تسلیت و تعزیت می‌گویم.»