تاریخ : 1401,چهارشنبه 23 شهريور17:53
کد خبر : 443971 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

ساخت پله معلق

برای ساخت پله معلق اگر از نوع شاسی مخفی باشد و یک طرف کردن کف پله ها در هوا شناور باشند.برای نرده پیشنهاد پله گرد نوربخش نرده سیم بکسلی می باشد.که با واسطه آن خواهید توانست.تا ۴۰درصد از لرزش پله را مهار کنید.و مابقی امور مربوط به لرزش راه پله بر عهده شاسی فلزی و نحوه جوشکاری کف پله ها به شاسی و نوع متریال فلزی می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراحل ساخت ابتدا از اندازه گیری شروع نمی شود بلکه باید قبل از اینکه فضای مورد نظر را در ساختمان ایجاد کنیم با یک سازنده ای همچون نوربخش مشورت داشته باشیم تا با کمک و راهنمایی های او بتوانیم فضایی را به ساخت راه پله دوبلکس خود اختصاص دهیم.که درست همان چیزی باشد که ما می خواهیم یعنی بتوانیم آن مدلی که در سر داریم را جامعه عمل بپوشانیم حال بعد از این مرحله نوبت به اندازه گیری های دقیق از وید مورد نظر می باشد.

این اندازه گیری ها شامل طول و عرض وید می باشد که می تواند مربع یا مستطیل باشد بعد نوبت به گرفتن اندازه کف تا کف می رسد بعد از آگاه شدن از مقدار اندازه ها که با آمدن ما بر سر ساختمان شما میسر می شود.می رویم سراغ اینکه راه پله شما از کدام نقطه شروع شود و به کدام نقطه تمام شود.با این حال ابعاد هر چیزی که به ساخت پله معلق شما مربوط می شود را با کارفرما در میان خواهیم گذاشت.حال اگر در این مورد به توافق رسیدیم نوبت به ارائه قیمت کلی سازه به مشتری می رسد.در رابطه با قیمت دادن هم ما وظیفه خواهیم داشت که ابتدا مواردی که به ما مربوط می شود.

از جمله هزینه ساخت شاسی فلزی راه پله یا مواردی از قبیل هزینه کاور کردن کف پله ها به وسیله چوب ،سنگ یا هر متریال دیگری از جمله پلاستیک های فشرده و سایر بخش های تزئیناتی پله پیچ از جمله ایجاد نورهای مخفی در مسیر راه پله گرد ولی بعضی از مسائل هستند که به ما مربوط نخواهد شد.ازجمله کرایه حمل پله دوبلکس تا سر ساختمان یا اجرت جرثقیل در صورت نیاز برای نصب پله گرد در این دو مورد کارفرما می تواند خودش این وظایف را به گردن بگیرد.یا اینکه به ما واگذار کند.که ما برایشان انجام بدهیم با تقبل هزینه های آن.

رنگ کردن پله دوبلکس:

در اکثر مواقع خود کارفرما این مسئولیت را بر عهده می گیرد.ولی رنگ کردن پله دوبلکس به روش های مختلفی می تواند انجام شود یا خود مشتری رنگ کار دارد و می خواهد در محل کارگاه پله گرد نوربخش این کار را انجام دهد که از طرف ما هیچ اشکالی نخواهد داشت یا اینکه راه پله به محل نصب عودت داده شده و مشتری نمی تواند رنگ کاری ماهر و کار درست با کم ترین هزینه دست و پا کند.در این مورد ما می توانیم ارزان ترین رنگ کار با کیفیت کاری و بتونه کاری به شما معرفی کنیم.در رابطه با انجام رنگ های کوره ای باید بگویم که محدودیت ابعادی خواهیم داشت.از این نظر که راه پله هایی که طول آن ها از 5 متربیشتر باشند. درون کوره جای نمی گیرند.و از این رو با مشورت های لازم با کارفرما و گفتن معایب و مزایای دو قسمت کردن ساخت پله معلق می توانیم راه پله را در دو مرحله به وسیله رنگ کوره ای رنگ کاری کنیم. شما باید این را بدانید که تمامی هزینه های مربوط به حمل و نقل به محل کوره بر عهده خودتان می باشد.

وزن پله معلق:

هر مدلی وزن خودش را خواهد داشت. ولی در پله گرد نوربخش وزن از 120کیلوگرم تا 500 کیلوگرم برای هر طبقه یا همان 3 متر ارتفاع متغیر خواهد بود.

قیمت پله شناور چقدر است؟

نوع شاسی مخفی آن به دلیل اینکه در دیوار پنهان است.و قرار نیست ظرافت هایی در ساخت پله معلق به کار برده شود پس ارزان قیمت تر از مدل کنسولی می باشد.

نرده سیم بکسلی:

برای ساخت پله معلق اگر از نوع شاسی مخفی باشد و یک طرف کردن کف پله ها در هوا شناور باشند.برای نرده پیشنهاد پله گرد نوربخش نرده سیم بکسلی می باشد.که با واسطه آن خواهید توانست.تا 40درصد از لرزش پله را مهار کنید.و مابقی امور مربوط به لرزش راه پله بر عهده شاسی فلزی و نحوه جوشکاری کف پله ها به شاسی و نوع متریال فلزی می باشد.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/443971/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%BE%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%82/