تاریخ : 1401,جمعه 25 شهريور20:33
کد خبر : 444124 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

چهاردانگه کجاست؟ آیا شهرک صنعتی چهاردانگه برای خرید مناسب است؟

اغلب افراد، منطقه چهاردانگه را با تولیدکنندگان مبلمان، صنایع چوبی و دکوراسیون منزل می‌شناسند. لازم است اشاره کنیم که در این شهرک صنعتی علاوه بر فعالیت هزاران تولیدکننده مبلمان و صنایع چوبی، حوزه‌های مختلف دیگری نیز فعالیت می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شهرک صنعتی چهاردانگه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در تهران به شمار می رود. در این شهرک صنعتی می‌توان مشاغل تولیدی و صنعتی زیادی را مشاهده کرد که مشغول به فعالیت هستند. این شهرک با متمرکز کردن هزاران تولیدی و فروشگاه بزرگ و کوچک در یک مکان، توانسته نیاز بسیاری از مشتریان را برآورده سازد.

اغلب افراد، منطقه چهاردانگه را با تولیدکنندگان مبلمان، صنایع چوبی و دکوراسیون منزل می‌شناسند. لازم است اشاره کنیم که در این شهرک صنعتی علاوه بر فعالیت هزاران تولیدکننده مبلمان و صنایع چوبی، حوزه‌های مختلف دیگری نیز فعالیت می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین حوزه‌های فعال در این شهرک، فروشگاه‌های کابینت آشپزخانه و روشویی کابینتی هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر دراین باره صحبت کنیم.

خرید روشویی کابینتی از شهرک صنعتی چهاردانگه

یکی از مهم‌ترین مراکز سفارش و خرید روشویی کابینتی در شهرک صنعتی چهاردانگه واقع شده است. از آنجا که قیمت روشویی و کابینت در این شهرک بسیار مناسب و به‌صرفه است، بسیاری از خریدارانی که محدودیت بودجه دارند، خرید از این مرکز را ترجیح می‌دهند.

اما صرفا پایین بودن قیمت کالا نمی‌تواند همه مشتریان را راضی کند، بلکه برخی از مشتریان به دنبال خرید کالاهای باکیفیت بالا و لوکس هستند و حین انتخاب، صرفا به قیمت کالا توجه نمی‌کنند.

همانطور که می‌دانید، پایین بودن قیمت محصولات، ازجمله کابینت روشویی در بیشتر مواقع می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت پایین و استفاده از متریال نامناسب در تولید محصول باشد. از این‌رو، بسیاری از مشتریان لوکس پسند و دارای سلیقه‌های خاص، کیفیت و ظاهر روشویی کابینتی PVC و کابینت روشویی مراکز تولید لوازم بهداشتی ساختمانی شهرک صنعتی چهاردانگه را تایید نمی‌کنند.

به همین منظور به خریداران مشکل پسند توصیه می‌شود به مراکز دیگری نیز سر بزنند. یکی از این مراکز خیابان بنی هاشم تهران است. در این خیابان که بورس لوازم بهداشتی ساختمانی است، می‌توانید انواع برندهای این لوازم را در فروشگاه‌های مختلف پیدا کنید. ازجمله روشویی کابینتی برند هلا که در فروشگاه و سایت هوگونیک عرضه می‌شود و یکی از برندهای معتبر و باکیفیت این حوزه است.

موقعیت و مسیریابی شهرک صنعتی چهاردانگه

شهرک صنعتی چهاردانگه در بخش جنوب غربی تهران و در منطقه 19 واقع شده است. این شهرک که از توابع شهرستان اسلامشهر محسوب می‌شود، محل استقرار کارخانه و کارگاه‌های بسیاری است. با توجه به نزدیک بودن این شهرک به تهران، بسیار مورد استقبال تولیدکنندگان صنعتی و تولیدی قرار گرفته است.

مسیریابی چهاردانگه

به منظور دسترسی به این شهرک صنعتی می توان از مسیر اتوبان آزادگان استفاده کرد. سپس از حد فاصل اتوبان تهران-ساوه و اتوبان تهران-قم از مسیر خروجی بزرگراه سعیدی جنوب دسترسی به این شهرک امکان‌پذیر می‌شود. از طریق مترو نیز می‌توان به این شهرک دسترسی داشت؛ به این صورت که باید در ایستگاه آزادگان پیاده شده و با تاکسی‌های اسلامشهر به این شهرک صنعتی برسید.

معایب خرید روشویی کابینتی از چهاردانگه

برخی از خریداران به دنبال خرید روشویی کابینت‌دار هستند و اولین معیار انتخاب آن‌ها قیمت مناسب و سپس کیفیت است. برای این دسته از خریداران، خرید روشویی از شهرک چهاردانگه بهترین انتخاب است، اما به افراد خاص پسندی که به دنبال مولفه‌هایی مهم‌تر از قیمت، مثل کیفیت و برند معتبر هستند، خرید از این منطقه پیشنهاد نمی‌شود. به چند دلیل که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اغلب کارگاه‌های تولید روشویی کابینتی که در اطراف این شهرک فعالیت می‌کنند، مهاجر هستند و معمولا در تولید محصولات لوکس تجربه کافی ندارند. عدم برخورداری از تجربه و دانش کافی در زمینه تولید محصولات باکیفیت، باعث شده که رضایت برخی از مشتریان را جلب کنند.
  • در فروشگاه‌های شهرک صنعتی چهاردانگه جای خالی برندهای مشهور و معتبر کاملا مشهود است. مشتریانی که به دنبال خرید روشویی کابینتی در منطقه چهاردانگه هستند، نمی‌توانند برندهای معروف با کیفیت بالا و طراحی زیبا و به‌روز را در محصولات مشاهده کنند.
  • استفاده از متریال نامرغوب توسط اغلب تولیدی‌های این شهرک باعث شده که آن را به عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز عرضه روشویی کابینتی به شمار بیاورند. بنابراین هر یک از خریداران در میان محصولات متنوع بازار، بهترین محصولی را که با نیاز و هدف آن‌ها مطابقت دارد، انتخاب می‌کنند.

قیمت روشویی کابینتی

قیمت روشویی کابینتی در چهاردانگه و سایر مراکز خرید، از فاکتورهای مختلفی تبعیت می‌کند. این فاکتورها از این قرار هستند:

  • به کار بردن متریال مرغوب یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت نهایی روشویی کابینتی است. به این ترتیب در اغلب فروشگاه‌هایی که محصولات ارزان قیمت عرضه می‌کنند، از مواد اولیه نامرغوب استفاده می‌شود.
  • نوع طراحی روشویی و به‌روز بودن آن، نیز از عوامل اثرگذار در قیمت‌گذاری است.
  • در صورتی که جنس روشویی کابینتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.
  • برند روشویی کابینتی نیز می‌تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

روشویی کابینتی

بورس خرید روشویی کابینتی در تهران

مشتریانی که در پی خرید محصولات لوکس و به‌روز هستند، در شهرک صنعتی چهاردانگه قادر به انتخاب و خرید روشویی کابینتی نیستند. به همین منظور پیشنهاد می‌شود به دنبال بورس خرید روشویی کابینتی باشند. برای آشنایی بیشتر با بازار اصلی روشویی، می‌توانید به مقاله‌ی «بورس خرید روشویی کابینتی کجاست» در سایت هوگونیک مراجعه کنید.

افرادی که در تهران و کرج سکونت دارند، می‌توانند به بورس خرید روشویی در خیابان بنی هاشم مراجعه کنند. برند معتبر هلا که تولیدکننده برجسته لوازم بهداشتی ساختمانی است، می‌تواند با کیفیت و طراحی زیبا، سلیقه‌های مختلف را راضی کند.

اگر فقط قصد خرید روشویی کابینتی ارزان دارید، خیابان زمزم بورس روشویی ارزان قیمت در تهران است که شاید هم در خیابان زمزم روشویی مورد نظر خود را پیدا کنید.

جمع‌بندی

شهرک صنعتی چهاردانگه یکی از بزرگترین بازارهای عرضه روشویی کابینتی است که دارای قیمت‌های ارزانی است، اما برای آن دسته از مشتریانی که لوکس‌پسند هستند و دنبال برند معروف میگردند، پیشنهاد می‌شود از بورس روشویی کابینتی که در خیابان بنی هاشم واقع شده، خرید کنند تا رضایتشان بیشتر جلب شود.

پس از خرید روشویی، شما به شیر روشویی متناسب با مدل روشویی خود نیاز دارید. فکر میکنم خرید از جایی که تمام نیازهای شما را پوشش داده و سبد خرید تکمیلی برای شما فراهم میکند کار ساده تری باشد. شیرآلات انواع مختلفی دارید شیر پایه و کوتاه. شیر پایه کوتاه مناسب کاسه های روشویی توکار است و شیر پایه بلند برای کاسه روشویی روکار که می توانید در سایت هوگونیک انواع محتلف شیرآلات و روشویی کابینتی را مشاهده کنید و یک خرید لوکس را تجربه کنید.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/444124/%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B