تاریخ : 1401,پنجشنبه 31 شهريور13:50
کد خبر : 444640 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش نماینده عراقی به بالا بردن تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل

یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از مهر، یک نماینده پارلمان عراق به بالا بردن تصویر شهید سلیمانی توسط رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «احمد الموسوی» نماینده پارلمان عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: رئیس جمهور ایران تصویر شهید قاسم سلیمانی را در سازمان ملل بالا برد.

وی افزود: آیا الکاظمی (نخست وزیر عراق) هم این کار را انجام خواهد داد و تصویر شهید ابومهدی المهندس را بالا خواهد برد؟ یا اینکه تسلیم پذیری نظر دیگری دارد؟

لازم به ذکر است که حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در نطق خود در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اشاره به آسیب‌ها و مخاطرات نظم کنونی و رو به زوال جهان، تلاش‌های متراکم و پیوسته ملت ایران را برای شکل‌دهی به نظم و نظامی عادلانه در دنیا مورد توجه قرار داد و با برشمردن مصادیق متعددی از بی‌عدالتی و استانداردهای دوگانه آمریکا در قبال مسائلی همچون تروریسم و حقوق بشر در نقاط مختلف جهان از جمله در مواجهه با ایران، به سرفصل‌های نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضائی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.