تاریخ : 1401,دوشنبه 04 مهر03:06
کد خبر : 444917 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیگرد قانونی برای خسارت زنندگان به اموال مردم

علی صالحی: شیوه پیگیری حقوق اجتماعی و فردی از روش‌های قانونی و مسالمت آمیز می‌گذرد و اینکه گروهی بخواهند، به بیت المال زیان برسانند و امنیت مردم را سلب کنند و اعتماد مردم به نیروهای حافظ آرامش کشور را خدشه دار کنند، بدانند که در این زمینه ذره‌ای با آن‌ها مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی صالحی، بلافاصله پس از دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر نظارت و بررسی دقیق و مستمر، شب گذشته از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آن‌ها نگهداری می‌شوند، بازدید کرد.

دادستان تهران ضمن تقدیر از قضات حاضر در محل از نیروهای انتظامی و امنیتی و فراجا که این روزها برای برقراری آرامش تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند، اظهار کرد: اولویت ما آرامش و امنیت مردم است و کسانی که بخواهند این دستاورد بزرگ را به هم بریزند با برخورد سخت و قاطع دستگاه قضائی رو به رو خواهد شد.

وی افزود: شیوه پیگیری حقوق اجتماعی و فردی از روش‌های قانونی و مسالمت آمیز می‌گذرد و اینکه گروهی بخواهند، به بیت المال زیان برسانند و امنیت مردم را سلب کنند و اعتماد مردم به نیروهای حافظ آرامش کشور را خدشه دار کنند، بدانند که در این زمینه ذره‌ای با آن‌ها مماشات نخواهیم کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: کسانی که به اموال مردم و یا بیت المال مسلمین به هر نحوی و به هر میزانی خسارت وارد می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن ملزم به پرداخت خسارت و جرایم قانونی خواهند بود.