تاریخ : 1401,دوشنبه 04 مهر15:35
کد خبر : 444965 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برای داوطلبان مجاز؛

۸ مهر آخرین مهلت آپلود مقالات و پایان‌نامه برای آزمون دانشنامه

داوطلبان واجد شرایط در آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی تا ۸ مهر فرصت دارند مقالات و پایان نامه خود را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آپلود کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  آزمون های کتبی شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۰ شهریور برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون کتبی، کلیه داوطلبانی که در این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی آزمون کتبی دانشنامه شدند و افرادی که در آزمون کتبی دوره های گذشته قبول شده بودند امکان شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه را داشتند.

آزمون های شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

مقالات پژوهشی که در ارتباط با رشته تحصیلی مربوطه توسط دستیار، در طول دوره دستیاری در یکی از مجلات معتبر علمی - پژوهشی به چاپ رسیده و یا پذیرفته شده باشد، و نیز پایان نامه دستیاران بر طبق دستورالعمل باید ضمیمه شود و با نظر هیات ممتحنه حداکثر تا ۱۰ نمره پس از کسب نمره قبولی در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی به نمره آزمون شفاهی دستیار موصوف (در صورت تائید هیات ممتحنه) اضافه خواهد شد. اعتبار مجلات از طرف هیات ممتحنه تعیین می شود.

تبصره: نتیجه ارزشیابی مقالات با رای هیات ممتحنه در صورت جلسه آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی رشته مربوطه تعیین می شود و لازم است داوطلبان در صورت داشتن تمایل یک نسخه و یا کپی از مقاله و پایان نامه خود را به همراه مستندات پذیرش آن از سوی مجلات معتبر که به تائید کتبی مدیر گروه آموزشی و یا معاون پژوهشی دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد در مهلت مقرر پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی در سایت اینترنتی مرکز سنجش، با درج کد رهگیری بارگذاری کنند.

از ارسال و یا تحویل مقاله یا پایان نامه در زمان ثبت نام، به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و یا سایر افراد حقیقی و حقوقی خودداری شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: مهلت آپلود مقالات و پایان نامه از تاریخ ۳ مهرماه تا ۸ مهرماه و مهلت ارسال اعتراضات آزمون شفاهی از تاریخ ۳ مهرماه تا ۵ مهرماه است.