تاریخ : 1401,دوشنبه 11 مهر01:08
کد خبر : 445628 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

خیابانی: کسی که با من شوخی کرده بیمار بوده

جواد خیابانی گفت: شاید کسی که با من شوخی کرده است خودش بیمار بوده باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جواد خیابانی گفت: حالم خوب است و عارضه قلبی ندارم. شاید کسی که شوخی کرده بود خودش بیمار باشد و مشکل داشته باشد.

این درحالی است که مدتی قبل اخباری مبنی بر بستری شدن خیابانی منتشر شده بود اما دو روز پیش مدیر برنامه شبکه سه نیز این اخبار را شایعه خواند.