تاریخ : 1401,شنبه 16 مهر16:56
کد خبر : 446132 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چرا سطل‌های زباله تهران جمع آوری شدند؟

شهردار تهران چرایی جمع آوری سطل زباله را تشریح کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ سطل زباله در حوادث اخیر آتش زده شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم آئین افتتاح ۳ مرکز یاور شهر و درباره انتصابات شهرداری تهران گفت: فعلاً در این رابطه عجله نکنید.

وی با اشاره به چرایی جمع آوری تعدادی از سطل‌های زباله شهر تهران گفت: بیش از ۶۰۰ سطل زباله در حوادث اخیر آتش زده شده است.

شهردار تهران ادامه داد: برای اینکه با این سطل ها راه بندان ایجاد نشود دستور جمع آوری سطل‌های زباله داده شد تا تردد خودروها مدیریت شود و پس از پایان این شرایط مجدداً سطل‌های زباله در مکان‌هایی که جانمایی شده بودند تعبیه خواهند شد.