تاریخ : 1401,یکشنبه 01 آبان00:52
کد خبر : 447756 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در حکمی، «صادق ستاری فرد» را که معاون تربیت‌بدنی و سلامت این وزارتخانه بود به‌ عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع» منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» امروز وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت‌بدنی و سلامت خود را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع منصوب کرد.

صادق ستاری‌فرد که سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز هست دارای مدرک کارشناسی حقوق و دکترای تربیت بدنی است و در طی مدتی که به عنوان معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منصوب شده بود، برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده است که بخشی از آنها در حال اجراست.

البته ستاری‌فرد سال‌ها در مرکز پژوهش‌های مجلس در حوزه برنامه و بودجه آموزش و پرورش کار پژوهشی و کارشناسی کرده است و شاید به همین دلیل به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است.

در متن حکم ستاری‌فرد آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد‌ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.