تاریخ : 1401,دوشنبه 02 آبان14:39
کد خبر : 447928 - سرویس خبری : یادداشت

ایوب توکلیان؛

داعش موجه در ایران

باید عرض کنیم که همه‌ی شعار‌های مربوط به حجاب و خانم مهسا امینی و گشت ارشاد و آزادی و ... بهانه‌ای بیش نیست. خیلی واضح است که امروز اصل نظام و ولایت فقیه و دین مبین اسلام و نیز تجزیه ایران هدف دشمنان است و هرکس منکر این مسئله شود یا نادان است یا خود جزوی از براندازان محسوب می‌شود؛ چون نمی‌توان آتش زدن قرآن، مسجد، پرچم ایران، پرچم اباعبدالله الحسین ع، بیانیه‌ها و حملات مسلحانه گروه‌های تجزیه طلب کوموله و پژاک و جیش الظلم را دید و باز هم منکر این موضوع شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از ایوب توکلیان*/// ما اجازه سوریه سازی ایران را نمی دهیم، اما امروز صورت موجه‌تر داعش برای فریب ایرانی‌ها به میدان آمده و تجربه سوریه و لیبی مقابل چشم مردم است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا ۚ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ»

«پس تو چنان که مأموری استقامت و پایداری کن و کسی که با همراهی تو به خدا رجوع کند نیز پایدار باشد، و (هیچ از حدود الهی) تجاوز نکنید که خدا به هر چه شما می‌کنید بصیر و داناست»

سوره هود- آیه ۱۱۲

نکته شاخص و واضح این آیه عبارت است از استقامت و پایداری بر حدود الهی.

این روز‌ها موضوع حجاب و آزادی‌های غربی مجددا بهانه‌ای برای اعتراض و اغتشاش‌های خیابانی شده است. در این رابطه چند نکته لازم به ذکر است:

۱_ حجاب از دستورات صریح و آشکار خداوند است و نظام اسلامی مکلف به اجرای احکام الهیست. تکلیف ما مدعیان پیروی از اسلام و قرآن هم با آیه‌ی شریفه فوق روشن شد. ایستادگی و مقاومت در اجرای حدود الهی.

۲_ از این که بگذریم، باید عرض کنیم که همه‌ی شعار‌های مربوط به حجاب و خانم مهسا امینی و گشت ارشاد و آزادی و ... بهانه‌ای بیش نیست. خیلی واضح است که امروز اصل نظام و ولایت فقیه و دین مبین اسلام و نیز تجزیه ایران هدف دشمنان است و هرکس منکر این مسئله شود یا نادان است یا خود جزوی از براندازان محسوب می‌شود؛ چون نمی‌توان آتش زدن قرآن، مسجد، پرچم ایران، پرچم اباعبدالله الحسین ع، بیانیه‌ها و حملات مسلحانه گروه‌های تجزیه طلب کوموله و پژاک و جیش الظلم را دید و باز هم منکر این موضوع شد.

۲_تلاش دارند اگر پروژه تجزیه یا براندازی برایشان محقق نشد، لااقل پروژه سوریه سازی را پیاده کنند. یعنی یا سرنگونی نظام، یا تجزیه ایران و یا لااقل یک ایران مخروبه و ویران. البته ما اجازه سوریه سازی ایران را نمیدهیم، صورت موجه‌تر داعش برای فریب ایرانی‌ها به میدان آمده است، اما تجربه‌ی سوریه و لیبی مقابل چشم مردم است.

۳_ ما در این ۴۰ سال از فتنه‌های سنگین‌تر از این هم عبور کردیم، این‌ها که در مقابل برخی فتنه‌های گذشته شوخی است!

۴_ روزی که جمهوری اسلامی نباشد، ما هم نیستیم! چون قبل از آن همه ما شهید شده ایم...! این مانیفست قطعی ماست. جریانی که حداکثر هزینه اش برای براندازی نظام، سوزاندن یک روسری ۵۰ هزارتومنی است در مقابل جریانی که ثابت کرده برای حفظ انقلاب جان خود را کف دست گرفته به جایی نخواهد رسید.

۵_ فتنه مثل واکسن هست، ناخوشی دارد، اما پادتن ایجاد میکند. مصونیت طولانی ایجاد میکند. پس اینکه فتنه کمی طول کشیده بد هم نیست، مزدوران بیشتری شناسایی خواهند شد!

۶_ فضای مجازی و سلبریتی‌ها باید یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شوند، از سلبریتی‌ها نباید ترسید، این جماعت بمحض اینکه پای از دست رفتن منافع مالی شان وسط باشد، مثل موش میشوند و بچه‌های حرف گوش کنی خواهند شد. فقط نظام تعارفات را در مقوله امنیت ملی کنار بگذارد. خون چندصدهزار شهید را فدای چند سلبریتی فاسد نخواهیم کرد.

۷- هرچه انقلاب به قله‌ها نزدیک‌تر شود و به فتوحات بزرگتر برسد فتنه‌ها و چنگ اندازی‌های دشمن بیشتر می‌شود. پس تا حدی این فتنه‌ها طبیعی و قابل پیش بینی است.

۸_ فتنه‌ها مزایای دیگری هم دارند، هم برای تصفیه نظام، هم برای محک خوردن مدعیان قبل از ظهور امام عصر عج، هم مردم عادی و خواص هردو باید راستی آزمایی و خلوص سنجی شوند.

۹_‌ای کاش بجای رسول دوست محمدی من را زده بودند.‌ای کاش بجای شهدای زاهدان، من را زده بودند. خوش بحال شهدا. رفتند تا عند ربهم یرزقون باشند. ولی ما همان راه را با قدرت ادامه خواهیم داد. مملکت امام زمان را دست سگ‌های هار و گرگ‌های وحشی تجزیه طلب و تکفیری و منافق و غربزده نخواهیم داد.

حرف آخر خطاب به شکاکان:

۱۰_ شهید همت: هروقت در میدان جنگ راه را گم کردی، ببین آتش دشمن کجا را نشانه گرفته، همانجا جبهه خودیست. آتش امریکا و اسراییل و سعودی و پهلوی و منافقین و کوموله و جیش الظلم و داعش و پژاک و همه ضدانقلاب در اقصی نقاط دنیا امروز اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه گرفته است و هرکس شک دارد بداند امام حسین علیه السلام هم در کربلا بخاطر همین اشتباهات و بی بصیرتی‌ها به قتلگاه کشیده شد.

والسلام علی من اتبع الهدی

*دبیرکل پیشین اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور