تاریخ : 1401,سه شنبه 03 آبان12:51
کد خبر : 448083 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جنگ رسانه‌ای با دشمن به سواد رسانه‌ای نیاز دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان به سواد رسانه‌ای نیاز است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه در بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جمهوری اسلامی هم‌اکنون در جنگ رسانه‌ای، مانند دوران جنگ تحمیلی در نبرد نابرابر قرار دارد.

وی افزود: دشمن از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارهای رسانه‌ای موجود برای ایجاد جنگ رسانه‌ای و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده و بهره‌گیری می‌کند.

حیدری به فعالیت ۲۵۰ شبکه معاند تلویزیونی برای تولید برنامه با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، منافقان با ترور، بمب‌گذاری و انواع تخریب به‌دنبال تجزیه کشور بودند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با رهبری‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حضور همیشگی مردم در صحنه، بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خنثی و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز درخت جمهوری اسلامی تنومند شده است و گزندی به آن نمی‌رسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: روزگاری دشمنان به‌دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی بودند و امروز برای نابود کردن پهپادهای ایران در تلاش هستند که این مهم نشان از قدرت کشور دارد.

وی بهره‌مندی از مدیریت عالمانه و بابصیرت را ضروری دانست و اظهار داشت: نباید با برخی تصمیم‌ها خام، امنیت و آرامش مردم را به‌خطر بیندازیم.

حیدری پیوست رسانه‌ای برای تمامی طرح‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و بیان کرد: در حوزه مدیریت هیچ‌گونه تخلف و فساد، پذیرفتنی نیست.