تاریخ : 1401,سه شنبه 03 آبان21:17
کد خبر : 448146 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

محرابیان: متاسفانه در سال آبی جدید از حیث بارندگی شروع خوبی نداشتیم

وزیرنیرو با اشاره به اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای تامین و تکمیل پروژه‌های آب و برق سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در منطقه جنوب خراسان رضوی، گفت: شاهد کاهش نزولات جوی طی ۲ سال اخیر بودیم که متاسفانه در سال آبی جدید نیز از حیث بارندگی شروع خوبی نداشتیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی‌اکبر محرابیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای انسجام ادارات وزارت نیروی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات که با حضور فرمانداران و ائمه جمعه سه شهرستان در فرمانداری تربت‌حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: البته مصوبات جلسه امروز در واقع مکمل مصوبات سفر هیات دولت به این خطه است که فروردین امسال انجام شد.

وی با بیان اینکه درخواست‌های مطرح شده دارای بودجه مصوب و از قبل تنظیم شده می‌باشد، گفت:  برخی از درخواست‌ها ناشی از شرایط بسیار وخیم جوی موجود در سرتاسر کشور و کاهش نزولات جوی در 2 سال اخیر است که متاسفانه امسال( سال آبی جدید) نیز از حیث بارندگی شروع خوبی نداشتیم.

وزیرنیرو افزود: برای تامین و تکمیل پروژه‌های آب و برق سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در منطقه جنوب خراسان رضوی، مبلغ 35 میلیارد تومان اختصاص داده شد که در عین حال رقم دقیق بودجه اعلامی می‌بایست توسط مدیران آب و برق در استان و همچنین نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی مورد ارزیابی دقیقتر قرار گیرد.

علی‌اکبر محرابیان گفت: برنامه‌ریزی در چنین شرایطی با در نظر گرفتن کمترین میزان خسارات به مردم و به خصوص کشاورزان این خطه کار بسیار دشواری است.