تاریخ : 1401,سه شنبه 01 آذر03:33
کد خبر : 451287 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

کنترل تورم، راهبرد اقتصادی دولت مردمی سیزدهم

«سیدصولت مرتضوی» امروز، دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در همایش ملی «اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات» اظهار کرد: جنگ امروز انقلاب اسلامی، جنگ اسلام و کفر است که از آغاز تا پایان دنیا ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» امروز، دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در همایش ملی «اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات» اظهار کرد: جنگ امروز انقلاب اسلامی، جنگ اسلام و کفر است که از آغاز تا پایان دنیا ادامه دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دشمن از گذشته در حوزه‌های جنگ نظامی، نرم و تهاجم فرهنگی شکست‌خورده است، گفت: امروز دشمن آرامش و امنیت ایران اسلامی را هدف گرفته است.

وی، رمز تداوم انقلاب اسلامی را انسجام و اتحاد ملت ایران عنوان کرد و گفت: کارگران از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی حضور مستمر و فعال داشته‌اند.

رئیس شورای عالی کار با بیان اینکه اتحاد و بصیرت جامعه کارگری در حوادث اخیر قابل تقدیر است، تأکید کرد: دولت سیزدهم مدافع جامعه کارگری کشور است.

مرتضوی بیان کرد: با اقدمات اقتصادی دولت سیزدهم شاهد بهبود رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در کشور بوده‌ایم که این امر موجب افزایش قدرت خرید و توان اقتصادی جامعه کارگری می‌شود.

در این همایش با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانواده شهدای کارگری و مدافع امنیت تجلیل شد.