تاریخ : 1401,چهارشنبه 02 آذر20:43
کد خبر : 451535 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

 زاکانی: آمریکا پذیرفته در فتنه اخیر ایران شکست خورده است

شهردار تهران با بیان اینکه آمریکا و غرب به دنبال تجزیه این بودند، گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که در فتنه اخیر ایران شکست خورده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» علیرضا زاکانی شهردار تهران در اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران گفت: ۴۳سال آیینه تمام‌نمایی فرا روی ماست که در آن هرکجا نظام سلطه به رهبری آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته شکست خورده است.

وی در بخش دیگری ادامه داد: سهم و نقش ملت ایران و انقلاب اسلامی در بازطراحی جدید منطقه و جهان بسیار مهم است.

زاکانی گفت: شرایط جمهوری اسلامی، دشمن در نقطه ای قرار داده که با همه وجود خودش به میدان بیاید.

شهردار تهران با اشاره به فشار و تهدیدهای دشمنان، تصریح کرد: فشار و تهدید و هجمه این قریب بیش از دو ماه در هیچ یک از ادوار ۴۳ گذشته سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب به دنبال تجزیه این بودند، افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده که در فتنه اخیر ایران شکست خورده است.

زاکانی ادامه داد: دشمنان تجزیه سیستان و بلوچستان و خوزستان را هدف گذاری کرده بودند ولی به صراحت اعلام کردند که ناکام ماندند.

شهردار تهران افزود: شرایطی که در متن جامعه، دانشگاه و مدارس اتفاق افتاد، دردناک بود ولی تب بود که باید به عنوان فرصت به فهم عارضه اصلی جامعه برسیم.

وی گفت: اگر قرار باشد اتفاقی برای انقلاب اسلامی بیفتد در داخل کشور خواهد افتاد برای همین دشمنان تمام توان خود را در داخل گذاشتند.