تاریخ : 1401,پنجشنبه 03 آذر03:33
کد خبر : 451586 - سرویس خبری : ورزشی

تغییر در ترکیب آلبی‌سلسته

روزنامه آرژانتینی اوله مدعی شد آلبی‌سلسته در بازی دوم خود در جام جهانی که مقابل مکزیک برگزار می‌شود تیمش را با تغییراتی گسترده نسبت به ترکیب در بازی مقابل عربستان روانه میدان خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از"ورزش سه"، روزنامه آرژانتینی اوله مدعی شد آلبی‌سلسته در بازی دوم خود در جام جهانی که مقابل مکزیک برگزار می‌شود تیمش را با تغییراتی گسترده نسبت به ترکیب در بازی مقابل عربستان روانه میدان خواهد کرد.

آرژانتینی‌ها که در اولین بازی خود در جام جهانی قطر شکستی غیرمنتظره را تجربه کردند و مقابل عربستان سعودی بازی را 2-1 واگذار کردند حالا قصد دارند هر چه سریعتر تعادل خود را بازیابی کرده و با پیروزی مقابل مکزیک شانس صعودشان از مرحله گروهی را حفظ کنند.

روزنامه آرژانتینی اوله مدعی است اسکالونی قصد دارد در ترکیب اولیه تیمش چهار تغییر نسبت به بازی با عربستان ایجاد کند. از جمله این تغییرها استفاده از دفاع راست و دفاع چپ متفاوت است. او در این دو پست از گونزالو مونتی‌یل و مارکوس آکونیا استفاده می‌کند که در فینال کوپا آمه‌ریکا مقابل برزیل برای او بازی کرده بودند.

دیگر تغییرات مد نظر اسکالونی استفاده از انزو فرناندس یا الکسیس مک‌آلیستر در خط هافبک است. یکی از این دو بازیکن در کنار لئاندرو پاردس بازی خواهد کرد.

آرژانتین دومین بازی‌اش را روز شنبه در استادیوم 974 مقابل مکزیک برگزار خواهد کرد. بازی‌ای که برای مسی و یارانش حکم بازی مرگ و زندگی را خواهد داشت.