تاریخ : 1401,جمعه 04 آذر03:55
کد خبر : 451680 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

صهیونیست‌ها با گلوله خودزنی کردند

منابع خبری عبری از خودزنی شهرک‌نشینان رژیم موقت صهیونیستی در شمال شرق قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، منابع خبری عبری از خودزنی شهرک‌نشینان رژیم موقت صهیونیستی در شمال شرق قدس اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این منابع گزارش داد، یک شهرک‌نشین اسرائیلی به صورت اشتباهی در یک پمپ بنزین در نزدیکی «مخماس» به یک اشغالگر صهیونیست دیگر تیراندازی می‌کند.

شهاب خبر داد، صهیونیست ضارب گمان می‌کرده است که شهرک‌نشین مضروب، یک فلسطینی است و به همین دلیل به سمت وی تیراندازی کرده است.

رسانه‌های عبری خبر دادند که این صهیونیست زخمی به بیمارستان «شعاری تسیدیک» انتقال داده شده است. وضعیت این اسرائیلی وخیم توصیف شده است.

در همین ارتباط، صهیونیستها فروردین ماه گذشته مدعی شدند که یک جوان فلسطینی قصد داشته است سلاح یک سرباز صهیونیست را در عسقلان واقع در فلسطین اشغالی تصاحب کند.

صهیونیستها ادعا کردند، این جوان فلسطینی در تلاش بوده است این سلاح را از دست یکی از افسران لشکر «بنیامین» بگیرد و افسر صهیونیست نیز به سمت این فرد تیراندازی می‌کند.

شبکه عبری «کان» اما خبر داد، فردی که قصد داشته است سلاح این افسر صهیونیست را تصاحب کند، یک یهودی بوده است، نه یک شهروند فلسطینی.

این شبکه همچنین گزارش داد، این فرد از تیمارستان فرار کرده بوده و قصد داشته است سلاح «ام-۱۶ را از افسر صهیونیست بگیرد و در حال دویدن بوده است. فرمانده لشکر بنیامین نیز می‌بیند که این فرد در حال دویدن به سمت اوست. لذا از او می‌خواهد که بایستد. ولی این فرد به سمت او می‌دود و افسر صهیونیست نیز او را به قتل می‌رساند.