تاریخ : 1401,دوشنبه 14 آذر17:26
کد خبر : 452844 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

معرفی موزه‌های معروف تهران + عکس و آدرس

در شهر تهران موزه‌های زیادی با موضوعات مختلف مانند هنر، تاریخ، علمی، ورزشی و... وجود دارند که می‌توانید از طریق اجاره روزانه خانه در تهران و باتوجه به سلیقه خود از آن‌ها دیدن کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، موزه‌ها در اصل نقش ماشین زمان را برای ما بازی می‌کنند، به گونه‌ای که وقتی به آنجا می‌رویم آثار موزه ما را به زمان‌های گذشته پرت می‌کنند. از آنجایی که موزه نیز جزو مکان‌های دیدنی و تاریخی به حساب می‌آید، ممکن است برای بسیاری از افراد نقش تفریح و سرگرمی را داشته باشد؛ پیشنهاد عالی برای کسانی که به تهران سفر کرده و اقدام به اجاره سوئیت در تهران می‌کنند، بازدید از موزه است.

در شهر تهران موزه‌های زیادی با موضوعات مختلف مانند هنر، تاریخ، علمی، ورزشی و... وجود دارند که می‌توانید از طریق اجاره روزانه خانه در تهران و باتوجه به سلیقه خود از آن‌ها دیدن کنید.

اسنپ روم با اجاره خانه مبله در تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به‌راحتی و سر فرصت به دیدن موزه دلخواه خودتان بروید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا برخی از موزه‌های معروف تهران را به شما معرفی کنیم.

کاخ گلستان

کاخ گلستان یکی از باغ موزه‌های شهر تهران محسوب می‌شود که در خیابان 15 خرداد و در میدان ارگ واقع شده است. قدمت این کاخ به دوره صفویه و شاه عباس صفوی برمی‌گردد؛ ولی بیشتر اهمیت آن مربوط به عصر پادشاهان قاجار است.

در این کاخ می‌توانید از قسمت‌هایی مانند عمارت شمس العماره، عمارت تخت مرمر، خلوت کریمخانی، کاخ اختصاصی، تالار برلیان، عمارت بادگیر، عمارت الماس، موزه مخصوص، موزه نگارخانه، موزه مردم شناسی، موزه عکاس‌خانه و موزه حوض‌خانه دیدن کنید.

اگر به تهران سفر کردید، بعد از اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران، سعی کنید تا سری به کاخ گلستان بزنید و معنی واقعی کلمه زیبایی را درک کنید.

باغ موزه مینیاتور

این موزه از باغ موزه‌های هنر ایرانی به حساب می‌آید که در خیابان جانبازان غربی و در نبش بزرگراه امام علی واقع شده است. این باغ موزه یکی دیگر از باغ‌های دیدنی تهران محسوب می‌شود که با الهام گرفتن از طرح باغ اصیل ایرانی تاسیس شده و در آن به مسائل زیست محیطی بسیار توجه شده است.

شما می‌توانید با اجاره سوئیت در تهران از طریق اسنپ روم، علاوه‌بر قدم زدن در باغ موزه مینیاتور، از تخت جمشید، چغازنبیل و کتیبه بیستون هم دیدن کنید.

موزه ملی ایران

این موزه جزو موزه‌های تاریخی ایران محسوب می‌شود که در خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان 30 تیر و در خیابان پروفسور رولن شماره 1 واقع شده است. این موزه در اوایل دهه 30 شمسی تاسیس شد و از مهم‌ترین موزه‌های باستان شناسی به حساب می‌آید. آثاری که در این موزه قابل مشاهده است، به قدیمی‌ترین دوران زندگی انسان تا به حال حاضر اشاره دارد. از طریق اسنپ روم اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران کنید تا بتوانید از این موزه بی‌نظیر دیدن کنید.

معرفی موزه‌های معروف تهران + عکس و آدرس

موزه علوم زمین

این موزه جزو موزه‌های علمی تهران محسوب می‌شود که در ضلع غربی میدان آزادی، بلوار معراج و در جنب سازمان نقشه برداری واقع شده است. این موزه مجموعه‌ای از سنگ، کانی، سنگواره (فسیل) و همچنین اشیاء معدن کاری قدیمی حاصل از داخل و خارج کشور را در خود جای داده است. موزه علوم زمین در سال 1338 توسط محققان زمین‌شناس و براساس نمونه‌های از سنگ‌ها، سنگواره‌ها، کانی‌ها و دیگر اشیاء تاسیس شد که با هدف زمین شناسی به دست آمده بودند. با اجاره خانه مبله در تهران از تماشای این موزه فوق العاده محروم نشوید.

معرفی موزه‌های معروف تهران + عکس و آدرس

جمع بندی

اسنپ روم درواقع جزو مجموعه عظیم اسنپ به حساب می‌آید که توانسته با داشتن سابقه درخشان در زمینه گردشگری و اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی، در بین مشتریان بسیار محبوب شود. کارکنان اسنپ روم به شکل 24 ساعته در حال خدمت رسانی هستند تا به شما مشتریان عزیز در جهت اجاره خانه مبله در تهران کمک کنند.

برای اجاره سوئیت در تهران می‌توانید از طریق اسنپ روم اقدام کنید و با هر بودجه‌ای که دارید، یک سوئیت اجاره کنید. امکان رزرو و اجاره آپارتمان از سایت اسنپ روم و برنامه اسنپ وجود دارد و می‌توانید از طریق قسمت کلاب اسنپ برای رزرو تخفیف بگیرید.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/452844/