تاریخ : 1401,سه شنبه 15 آذر01:51
کد خبر : 452897 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

عاملان سنگ پرانی به خودروها در محورهای پاسارگاد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروها و کامیون ها در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سرهنگ مصطفی توکلی با تشریح جزئیاتی از این عملیات اظهار داشت: در پی فراخوان‌های معاندان در فضای مجازی برای اعتصاب کامیون داران و عدم استقبال رانندگان از این خواسته، عده‌ای افراد مغرض با حضور در محورهای مواصلاتی با سنگ‌پرانی موجب اخلال در تردد حمل و نقل عمومی در محورهای شهرستان می‌شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی و اطلاعاتی پلیس آغاز و پس از رصد سرنخ‌های موجود، مأموران موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو سواری و عاملان اصلی سنگ پرانی‌ها شدند.

سرهنگ توکلی افزود: مأموران طی عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی قضائی، ۵ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، گفت: متهمان پس از اقرار به جرم ارتکابی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.