تاریخ : 1401,پنجشنبه 17 آذر14:29
کد خبر : 453202 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

محمد میرکیانی با دانشجویان ترکیه دیدار کرد

محمد میرکیانی در حاشیه سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول با دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و استادان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، همزمان با آخرین روز بخش بین‌الملل سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول محمد میرکیانی نویسنده، اسماعیل جانعلی‌پور مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن دیده‌بان وابسته فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول با زبان آموزان فارسی و دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و دانش‌ آموزان مجتمع فرهنگی آموزشی فجر ایرانیان استانبول دیدار و درباره اهدا و ارسال کتاب گفت‌و گو کردند.

در این دیدار رییس دانشگاه استانبول با اهدای لوح تقدیر از حضور محمدمیرکیانی در این دانشگاه و گفت و گو با دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

تعدادی از کتاب‌های محمد میرکیانی به زبان ترکی ترجمه و در ترکیه منتشر شده است و حضور این نویسنده در این مدرسه چهارصد نفری با استقبال دانش آموزان مواجه شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در این نمایشگاه به معرفی و عرضه بیش از ۲۷۵ عنوان کتاب در موضوع‌های ادبیات کلاسیک و معاصر، ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان، هنر، دانشگاهی، ایرانشناسی، ادبیات پایداری، دفاع‌مقدس و دین پرداخته است.

سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول از دوازدهم آذر با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرده و بخش بین‌الملل آن پانزدهم آذر ماه به کار خود پایان داد.