تاریخ : 1401,جمعه 18 آذر03:18
کد خبر : 453236 - سرویس خبری : ورزشی

پرکارترین داور جام جهانی برای انگلیس- فرانسه

در فاصله دو روز مانده تا دو مسابقه حساس مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی بین تیم‌های ملی انگلیس- فرانسه و مراکش- پرتغال، فیفا داوران این دو مسابقه را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، در فاصله دو روز مانده تا دو مسابقه حساس مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی بین تیم‌های ملی انگلیس- فرانسه و مراکش- پرتغال، فیفا داوران این دو مسابقه را به طور رسمی اعلام کرد.

قضاوت مهم‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ بین تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه برعهده ویلتون سامپایو از برزیل خواهد بود که این داور پرکارترین داور مسابقه این رقابت‌هاست.


این مسابقه در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه البیت شهر الخور برگزار خواهد شد که سامپایو برزیلی، داور این دیدار پیش از این دو مسابقه مرحله گروهی بین تیم‌های «سنگال- هلند» و «لهستان- عربستان» و همچنین یک بازی مرحله یک‌هشتم نهایی بین تیم‌های «هلند- آمریکا» را قضاوت کرده است.


دیگر مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ که از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه الثمامه دوحه بین تیم‌های ملی «مراکش- پرتغال» انجام خواهد شد را فاکوندو تیو آرژانتینی قضاوت خواهد کرد.


فاکوندو تیو پیش از این در دو مسابقه مرحله گروهی جام جهانی بین تیم‌های ملی «سوئیس- کامرون» و «کره جنوبی- پرتغال» داوری داشت ولی در مرحله یک‌هشتم نهایی قضاوت هیچ مسابقه‌ای را عهده‌دار نبود.