تاریخ : 1401,دوشنبه 21 آذر23:43
کد خبر : 453616 - سرویس خبری : ورزشی

یک آرژانتین پشت مسی است

سرمربی تیم فوتبال آرژانتین گفت: یک کشور پشت لیونل مسی است و می‌خواهیم ببینیم که آیا او به بازی در تیم ملی ادامه می‌دهد یا خیر.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» لیونل اسکالونی، سرمربی تیم فوتبال آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار با کرواسی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: منتظر بازی بسیار سختی هستیم. مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که به صورت تیمی بازی می‌کند و پیش‌بینی می‌کنم که بازی سختی داشته باشیم. شرایط برای ما سخت خواهد بود. مقایسه با جام جهانی قبلی منطقی نیست. همه چیز متفاوت بوده و تغییر کرده است.

وی افزود: می‌دانیم که چگونه می‌بازیم و می‌دانیم چگونه برنده شویم. فوتبال همین است که گاهی باید دفاع کنید، گاهی هم حمله. مقابل عربستان شکست خوردیم و بی سر و صدا رفتیم. کوپا آمریکا را در برزیل بردیم. اتفاقی که مقابل هلند افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد. امیدواریم بهترین نمایش را انجام دهیم و مثل همیشه برنده باشیم. از زمانی که به عربستان باختیم بازی‌های مهمی انجام دادیم. همه می‌دانند که این یک مسابقه فوتبال است، ما تلاش می‌کنیم که بهترین کار را انجام دهیم، که گاهی اوقات شانس می‌تواند به شما پشت کند و همیشه بهترین‌ها برنده نمی‌شوند.

اسکالونی در رابطه با وضعیت دی پائول و دی ماریا برای دیدار با کرواسی گفت: دیروز با آنها جلسه‌ای داشتیم و وضعیتشان را بررسی کردیم و آنها کاملا آماده هستند.

سرمربی تیم فوتبال آرژانتین در رابطه با مسی گفت: مسی را می‌شناسم و او همیشه در سطح فوق‌العاده‌ای بوده است. او همیشه یک برنده بوده و تمایل زیادی برای ادامه فوتبال دارد که ما را خوشحال می‌کند. من از شخصیت مسی تعجب نمی‌کنم، او رهبر ما است و شخصیتی برنده دارد. در اصل، می‌خواهیم ببینیم که آیا او به بازی در تیم ملی ادامه می‌دهد یا خیر.

اسکالونی در رابطه با لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی نیز گفت: دیدن بازی لوکا مودریچ لذت‌بخش است البته نه به خاطر استعدادش، بلکه به خاطر اخلاقش.

نیکلاس تالیافیگو،‌ مدافع چپ تیم فوتبال آرژانتین نیز در این نشست گفت: خوشحالیم که جزو ۴ تیم برتر دنیا هستیم. می‌دانیم که کرواسی بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها در خط میانی وضعیت بسیار خوبی دارند. این مسابقه با آخرین بازی جام جهانی گذشته فرق دارد و ما آن تیم ۴ سال پیش نیستیم.

وی افزود: کرواسی بازیکنان بزرگی دارد. بازی سختی خواهد بود و نتیجه بازی در جزئیات مشخص می‌شود. آنچه مقابل هلند افتاد، اتفاقی است که در فوتبال رخ می‌دهد. ما ماشین نیستیم و احساسات داریم. دو تیم بودیم که می‌خواستیم به نیمه نهایی برسیم، اکنون روی کرواسی تمرکز می‌کنیم. در چنین مسابقاتی لحظاتی وجود دارد که باید شخصیت داشته باشیم.

تالیافیگو درباره مسی گفت: مسی رهبر ما است. او در هر بازی ما را هدایت می‌کند و حضورش به ما انگیزه می‌دهد. همه ما در یک مسیر حرکت می‌کنیم تا به اهدافمان برسیم. خوشحالیم که او کاپیتان ما است. زیباترین چیز تلاش برای رسیدن به آرزوها در کنار لیونل مسی است.