تاریخ : 1401,جمعه 25 آذر16:17
کد خبر : 454019 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

محرومیت‌زدایی از روستاهای مرزی نگاه نیروهای انقلاب است

رئیس جمهور با بیان اینکه گروه‌های جهادی، سپاه، بخش‌های آبرسانی در این مناطق فعال هستند و روستاها را از محرومیت آب بیرون می‌آوردند، افزود: حضور روستاییان در این مناطق برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از مهر، ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه در جمع مردم روستای مرزی لانو از توابع نهبندان بیان کرد: نگاه همه نیروهای انقلاب به این منطقه نگاه رفع محرومیت و مشکل است.

وی ادامه داد: امروز همه بسیج هستند برای اینکه مشکلات این منطقه با تلاش مردم و پیگیری و پشتیبانی دولت و برادران سپاه رفع شود.

رئیسی با بیان اینکه گروه‌های جهادی، سپاه، بخش‌های آبرسانی در این مناطق فعال هستند و روستاها را از محرومیت آب بیرون می‌آوردند، افزود: حضور روستاییان در این مناطق برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ترک روستا ساده است اما نشستن در حاشیه شهرها مشکل ساز می‌شود، اظهار کرد: در صورتی که می‌تواند این منطقه و این روستا به عنوان یک مجموعه تولیدی و مؤثر فعال‌تر شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه در روستاها زن و مرد به تولید مشغول هستند و از این تولید نه تنها خودشان بلکه شهرها هم بهره مند می‌شوند، گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف نوجوانان و جوانان و همه بخش‌های دولت، چهره این مناطق را در مدت کوتاهی عوض کنیم.