تاریخ : 1401,پنجشنبه 01 دي23:48
کد خبر : 454910 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

طوفان انتقاد‌ها درباره رئیس فیفا ادامه دارد

کارشناس معروف شبکه تاک‌اسپورت رییس فیفا را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حواشی مربوط به آن کماکان در صدر سوژه‌های خبری دنیا قرار دارد و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی مورد بحث قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین حواشی پیش‌آمده در پایان دیدار آرژانتین مقابل فرانسه، حضور یک چهره معروف اینستاگرامی در مراسم قهرمانی آلبی‌سلسته و مزاحمت‌هایش برای فوق‌ستاره‌های این تیم بود.

نصرت گوکچه، استیک ۲ آشپز معروف ترکیه‌ای که به واسطه اکت‌های منحصربه‌فردش در هنگام طبخ و سرو استیک به شهرتی جهانی رسید و رستوران‌های زنجیره‌ای خود را میزبان بسیاری از چهره‌های معروف دنیای فوتبال دید، پس از قهرمانی آرژانتینی‌ها در عکس‌ها و ویدیو‌های بسیاری با کاپِ جام جهانی دیده شد تا موجی از انتقادات به سمت فیفا روانه شود.

حالا سایمون جردن، تاجر معروف و مالک پیشین باشگاه کریستال پالاس که از کارشناسان شناخته‌شده تاک‌اسپورت به شمار می‌رود، در انتقادی مستقیم، جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال را مسئول این هرج‌و‌مرج دانسته و رفاقت او با آقای نمک یا همان نصرت گوکچه را در این نقض قانون دخیل می‌داند و او را به "پارتی‌بازی" متهم کرده است.

رفتار نصرت در قبال مسی و اصرار این چهره به گرفتن عکس یادگاری و تلاش برای گپ‌زدن با ابرستاره فوتبال جهان در حین گرفتن ویدیو برای صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، موجی از عصبانیت را در بین هواداران لئو ایجاد کرده و از طرف دیگر لمس جام توسط او، انتقادات زیادی را از سوی کارشناسان و بازیکنان سابق فوتبال به دنبال داشته است چرا که در قوانین فیفا به صراحت ذکر شده که این جام تنها توسط برندگان جام جهانی و سران کشور‌ها قابل لمس است.