تاریخ : 1401,چهارشنبه 07 دي22:56
کد خبر : 455576 - سرویس خبری : صوت و فیلم

فیلم| زارع‌پور:‌ از اینترنت ماهواره‌ای استقبال می‌کنیم

وزیر ارتباطات درباره فعالیت اینترنت ماهواره‌ای در کشور گفت: هر کسی که بخواهد در ایران فعالیت کند باید لندینگ رایت یا قواعد کشور را رعایت کند. در صورت پذیرش این قواعد، از فعال شدن اپراتورهایی که اینترنت را به صورت ماهواره‌ای ارائه می کنند، استقبال می‌کنیم.