تاریخ : 1401,یکشنبه 11 دي02:11
کد خبر : 455855 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

رسانه ابزاری برای ایجاد جنگ سیاسی و اقتصادی است

دادستان بجنورد با اشاره به شکست های متعدد دشمنان در مقابل مردم ایران، گفت: دشمنان برای موفقیت از رسانه در جنگ های سیاسی، اقتصادی و نظامی استفاده می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سید جواد ایلالی عصر شنبه در جمع مردم اسفراین اظهار داشت: در ۹ دی آموختیم همراهی مردم با امام و مولای خودشان فتنه‌ها را در هم می پیچد و به شایستگی چنین روزی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

دادستان بجنورد ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان در جبهه نظامی با رشادت‌های سربازان انقلاب اسلامی، به اهداف شوم شأن نرسیدند بنابراین دست به فتنه زدند.

وی افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی دست از تلاش خود برای براندازی حکومت اسلامی بر نداشتند و با تحریم‌های ظالمانه خود با همراهی صهیونیسم و انجام ترورها و جنگ‌های منطقه‌ای در حوزه نظامی به تلاش‌های خود ادامه دادند.

ایلالی تصریح کرد: در جبهه جنگ نرم دشمنان از ابزار رسانه در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی استفاده کردند که متأسفانه در این حوزه تلفات سنگینی از ما گرفتند.

دادستان بجنورد تاکید کرد: حدود ۷۰ درصد کسانی که در استان خراسان شمالی برایشان پرونده قضائی تشکیل شد و منجر به بازداشت آنان در اغتشاشات اخیر شد، سنشان کمتر از ۲۰ سال بوده و این یک زنگ هشدار است.

وی افزود: اقدامات تروریستی خصوصاً در منطقه غرب آسیا نبوده که ردپایی از رژیم صهیونیستی نباشد؛ حالا این رژیم و متحدانش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نیروی رسمی کشور است را تروریست معرفی می‌کنند و در لیست تحریم قرار می‌دهند.

ایلالی از رشادت‌های سردار سلیمانی یاد کرد و گفت: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی کسی است که اهداف استکبار را در منطقه خنثی کرده و عقیم گذاشته بود.

وی در پایان بیان کرد: امت هرگاه در صحنه باشد و رهبر خود را همراهی کند، دشمنان قطعاً به جایی نخواهند رسید.