تاریخ : 1401,جمعه 23 دي14:09
کد خبر : 457543 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

گیمرهای ۳۰ سال پیش این‌گونه بازی می‌کردند! +فیلم

بازی‌های رایانه‌ای قدمتی طولانی دارند، اما با توجه به امکانات کامپیوترها، کیفیت آنها نیز طبیعتا پایین بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از همشهری، در ویدئوی زیر یک گیمر را می‌بینید که با یک رایانه قدیمی (اوایل دهه ۱۹۹۰) در حال انجام بازی «شاهزاده پارس» است!

این بازی که در پلتفرم‌های مختلف ارائه شده است، نخستین بار در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد.