تاریخ : 1401,جمعه 30 دي12:01
کد خبر : 458459 - سرویس خبری : ورزشی

نبرد مدعیان در تبریز و تقابل الهامی و رحمتی در تهران

دو دیدار باقیمانده هفته شانزدهم فردا برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دو دیدار باقیمانده هفته شانزدهم فردا برگزار می شود.

تراکتور تبریز- گل گهرسیرجان؛ تقابل مدعیان

تراکتور در لیگ برتر استقلال را با ارایه یک بازی زیبا و جذاب شکست داد اما در جام حذفی مقابل این تیم باخت و از گردونه رقابت کنار رفت با این حال در هر دو مسابقه تراکتور با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فوتبال خوب و  به روش تیکی تاکای اسپانیایی و مالکیت توپ ارایه کرد، حالا این تیم میزبان گل گهرسیرجان نایب قهرمان نیم فصل اول است. گل گهری ها در این فصل اسب خود را برای قهرمانی زین کرده اند و تمامی ابزارهای لازم هم در اختیار امیر قلعه نویی قرارداده شده است.

گل گهر 28 امتیازی برای اینکه همچنان بالاتر از سایر مدعیان باقی بماند باید برنده شود، این تیم  با 22 امتیاز روی پله ششم قرار گرفته است. تقابل قلعه نویی با یک مربی لالیگایی دیدنی خواهد بود.محمد عباس زاده گلزن تراکتور در این بازی به دلیل مصدومیت احتمالا غایب خواهد بود.بازی رفت دو تیم را گل گهر 2 بر یک برد اما در آن مسابقه بردیف روس سرمربی تیم تراکتور بود و قرمزپوشان تبریزی هم فوتبال زیبایی را ارایه کردند.

هوادار تهران - آلومینیوم اراک؛ تقابل دوباره ساکت و رحمتی

تقابل دوباره ساکت الهامی با آلومینیوم اراک می تواند جذاب و پرحاشیه باشد، الهامی در فینال جنجالی جام حذفی  با برخی مربیان آلومینیوم درگیر شد ولی بعدا با رحمتی و دستیارانش آشتی کرد اما او همیشه می تواند سوژه خوبی برای عکاسان و خبرنگاران در جریان یک بازی باشد. بخصوص اینکه بازی رفت را هم تیم هوادار یک بر صفر در اراک برده است.  هوادار در حال حاضر با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و آلومینیوم اراک 20 امتیازی هشتم است.

هوادار در نقل و انتقالات نیم فصل مسعود شجاعی بازیکن نساجی را به خدمت گرفت و در آلومینیوم اراک هم میثم مجیدی یکی از بازیکنان با سابقه از فوتبال خداحافظی کرد با این حال گفته می شود احتمال دارد این تیم محمدرضا خلعتبری را جذب کند.آلومینیوم با 6 گل خورده دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد ولی در گلزنی مثل اکثر تیم های لیگ برتر مشکل دارد و فقط 8 گل زده است.

برنامه ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر:

جمعه ۳۰ دی

مس کرمان- نفت مسجد سلیمان - ساعت ۱۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

پرسپولیس -ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

صنعت نفت آبادان- فولاد خوزستان - ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه تختی آبادان

شنبه اول بهمن

تراکتور تبریز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

هوادار تهران -آلومینیوم اراک - ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران