تاریخ : 1401,شنبه 01 بهمن21:30
کد خبر : 458608 - سرویس خبری : ورزشی

در حق آلومینیوم اجحاف می‌شود

امیرمحمد هوشمند، مدافع آلومینیوم پس از تساوی مقابل هوادار گفت: بازی خوبی بود و همه دیدند ‌که از ابتدای بازی، مستحق برد بودیم. با احترام به تیم خوب هوادار، در روزی که می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل برنده بشویم، آن اتفاق افتاد و در دقیقه ۳۰ خطا گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، امیرمحمد هوشمند، مدافع آلومینیوم پس از تساوی مقابل هوادار گفت: بازی خوبی بود و همه دیدند ‌که از ابتدای بازی، مستحق برد بودیم. با احترام به تیم خوب هوادار، در روزی که می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل برنده بشویم، آن اتفاق افتاد و در دقیقه ۳۰ خطا گرفتند.

او سپس در‌ حالی که با موبایلش، صحنه برخورد را به خبرنگاران نشان می‌داد، خطاب به آنها گفت: من یک سوال از شما دارم. این لحظه‌ای است که روی زمین می‌افتم؛ یعنی از لحظه‌ای که از دید آقای مهدوی، من خطا کردم، تا زمانی که زمین می‌خورم، پایم روی خط و یا حتی دو متر قبل خط است. من دو متر قبل از خط روی زمین می‌خورم اما در روزی که تیم ما خیلی خوب بود، این را پنالتی گرفتند.

هوشمند سپس عنوان کرد: در بازی با فولاد با آن شرایط می‌گویند درباره داوری حرف نزنید. ما احترام می‌گذاریم تا کارشناسان ببینند و نظر بدهند اما در حق تیم ما اجحاف می‌شود. ما خیلی خوب کار می‌کنیم و هر هفته هم ما و هم‌ کادرفنی وقت می‌گذاریم اما واقعا حیف... . نمی‌دانم چه بگویم.