تاریخ : 1401,سه شنبه 04 بهمن16:32
کد خبر : 458987 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

حمایت قاطع و سریع مجلس و مسئولان در حمایت از سپاه موجب عقب‌نشینی اتحادیه اروپا شد

مسئول مرکز رسانه ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه گفت: مجلس و مسئولان انقلابی با مواضع قاطع، سریع و صریح خود از عمل زیاده‌خواهانه اتحادیه اروپا علیه سپاه جلوگیری کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سجاد فخرایی مسئول مرکز رسانه ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ گفت:‌ مصوبه پارلمان اروپا در تحریم سپاه مبنای حقوقی نداشت و تنها یک رفتار سیاسی بود که تحت تاثیر و فشار گروهک تروریستی منافقین در اروپا انجام شد.

وی افزود:‌ تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا عملی احساسی بود که ریشه حقوقی نداشت، دشمن یکی از مهمترین نقاط قوت جمهوری اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را متوجه شده و سعی در تخریب و متزلزل کردن جایگاه آن را دارد.

این فعال دانشجویی گفت:‌ آمریکا و اتحادیه اروپا بعد از ناکام ماندن در به آشوب کشیدن و ایجاد جنگ داخلی در ایران سراغ گزینه های دیگری از جمله ایجاد فشار روانی و رسانه ای از طریق تحریم های متعدد و همچنین در اقدام اخیر اتحادیه اروپا تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران رفتند.

فخرایی عنوان کرد: راه کار جلوگیری از اقدامات زیاده طلبانه و ضد انسانی اخیر اتحادیه اروپا در اعلام تروریستی بودن سپاه مقابله به مثل کردن در هر اقدام آنهاست نه فقط در اقدام رسانه ای بلکه باید در میدان نیز مقابله به مثل شود.

وی افزود: مجلس و مسئولان انقلابی با مواضع قاطع، سریع و صریح خود از عمل زیاده خواهانه اتحادیه اروپا علیه نهاد مقدس سپاه جلوگیری کردند. یقینا گستره فعالیتی ارتش ها و نیروهای نظامی کشور های اروپایی خیلی بیشتر از سپاه است و در مقابله به مثل کردن قطعا اتحادیه اروپا ضربه سهمگین تری خواهد خورد‌.

این فعال دانشجویی ادامه داد: اگر مسئولین در اقدام عملی کوتاهی کنند قطعا مرز خواسته های نامشروع امپریالیست جهانی و اتحادیه سلطه گر غربی در مورد ایران بیشتر و بیشتر خواهد شد چون ذات امپریالیسم زیاده خواهی است این عمل مجلس و دولت در مکومیت سریع و اقدام متقابلانه اتحادیه اروپا را ضربه فنی کرد.

مسئول رسانه ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: سپاه همواره از بدو تاسیس خط مقدم دفاع از ملت ایران و امت مستضعف جهان بوده و خواهد بود. سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سازندگی و آبادانی و پیشرفت کشور در همه زمینه های قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نقش آفرینی ویژه نموده است. هرجا مسئولین کشور اقدام انقلابی و شجاعانه کردند نتیجه گرفتیم.