تاریخ : 1401,چهارشنبه 05 بهمن01:50
کد خبر : 459045 - سرویس خبری : حسینیه دانشجویان ایران

در محفل تدبر در قرآن مطرح شد؛

محمدیان: دستاوردهای انقلاب فراموش می‌شود/ دشمنان از روز اول انقلاب به دنبال فروپاشی جمهوری اسلامی بودند

پنجاه و نهمین محفل دانشجویی تدبر در قرآن روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور جمعی از دانشجویان و فعالین فعلی و سابق دانشجویی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در این محفل قرآنی به تفسیر آیه ۱۱سوره مبارکه مائده پرداختند.

به گزارش سرویس حسینیه «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام محمدیان در بخشی از این محفل تدبر در قرآن با اشاره به ایجاد فضای مثبت در ذهن گفت: ایجاد ذهن منفی شگرد شیطان است که خروجی کارش این باشد که ما را از فضای شاکر بودند خارج کند. جزئیات بیشتر در فیلم زیر ببینید:

حجت الاسلام محمدیان در ادامه در بخش دیگری از این محفل تدبر در قرآن به فضاسازی ها علیه کشورمان در خصوص گازرسانی و سرمای شدید که آمده بود پرداخت و گفت: برای گازرسانی به خانواده ها زحمت کشیده شد ولی برای چند روز قطی برای عده ای محدود همه زحمات فراموش می شود. جزئیات بیشتر در فیلم زیر ببینید:

 محمدیان در اداکه گفت: دشمنان در همان روزهای پس از پیروزی انقلاب بدون هیچ رو در بایستی به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند. جزئیات بیشتر در فیلم زیر ببینید:

در پایان حجت الاسلام محمدیان گفت: تنها جنگی هر ابرقدرت های بلوک غرب و شرق یک طرف بودند و به دنبال فروپاشی بودند. جزئیات بیشتر در فیلم زیر ببینید:

گزارش از هادی هدایت زاده