تاریخ : 1401,چهارشنبه 05 بهمن20:36
کد خبر : 459172 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

هفتمین مرحله طرح مبارزه با شرکت‌های هرمی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی گفت: در این خصوص تعداد ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی گفت: در این خصوص تعداد 11 مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

سرهنگ عبداله چولکی تصریح کرد: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت رده های متناظر در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح که به مدت 6 روز در اواخر دی ماه سال جاری اجرا شد، افزود: در این خصوص تعداد 126 نفر دستگیر و تعداد یک شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و 11 مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان های تهران بزرگ، گیلان، خراسان رضوی، مازندران، همدان، اصفهان و کردستان است.

وی ضمن هشدار خاطرنشان کرد: شرکت های بازاریابی شبکه ای دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و هیچ گونه وابستگی و ارتباط دیگر اداری، مالی و تشکیلاتی با مراکز دولتی، قضائی و امنیتی برای شرکت های دارای مجوز و بازاریابان شاغل در شرکت ها وجود ندارد و هرگونه ادعا در این زمینه پیگرد قانونی خواهد داشت.