تاریخ : 1401,پنجشنبه 06 بهمن19:58
کد خبر : 459282 - سرویس خبری : یادداشت

عبدالرحیم انصاری؛

چرا ملت‌های مسلمان ایران را دوست دارند؟

چشم بسیاری از ملت های مسلمان، چه در منطقه، آفریقا و یا سایر نقاط جهان برای انتقام از غرب به جمهوری اسلامی ایران است. و اینگونه است که دفاع واقعی از اسلام، ایران را در چشم غالب مسلمانان دنیا عزیز کرده است. دشمن شاید نداند، ولی یک روز تاوان تمام اهانت هایش به اسلام را خواهد داد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یادداشت از عبدالرحیم انصاری*// چرا ملت های مسلمان بر خلاف دولت هایشان ایران را دوست دارند؟

۱- هر بی حرمتی غربی ها به اسلام و قرآن سبب اتحاد مسلمانان دنیا، و ایجاد خشم آنها نسبت به هتاکان، تجمعات گسترده، و اقداماتی از قبیل آتش زدن پرچم و تحریم کالاهای تولید کشورهای هتاک میشود.

2- اما از ملت ها کار بیشتری جز ابراز خشم، و مخالفت علنی با اقدامات گستاخانه تندروهای غربی بر نمی آید؛ و متاسفانه از آنجایی که غالب سران کشورهای اسلامی را نوکران غربی تشکیل میدهند، و هیچ گاه در سیاست های اصولی شان تقابلی با دشمنان اسلام نداشته اند ...

3- مردم در ممالک اسلامی از رهبران بی عرضه خود انتظار چندانی ندارند؛ اما همواره جمهوری اسلامی را بعنوان حکومتی که در همه زمینه ها، خصوصا دفاع از مسلمین، مظلومان عالم، و آرمان فلسطین محکم در مقابل استکبار ایستاده است تحسین میکنند.

4- به مواضع برخی دولت های عربی و مسلمان توجه نکنید که با ایران مخالفت علنی دارند؛ اقتضای نوکریِ غرب این است که مخالف جمهوری اسلامی باشند؛ اما این مسئله درباره ملت ها واقعا فرق میکند؛ ملت هایی که حتی بعضا سران کشورهایشان را نمایندگان خود نمیدانند!

5- چشم بسیاری از ملت های مسلمان، چه در منطقه، آفریقا و یا سایر نقاط جهان برای انتقام از غرب به جمهوری اسلامی ایران است. و اینگونه است که دفاع واقعی از اسلام، ایران را در چشم غالب مسلمانان دنیا عزیز کرده است. دشمن شاید نداند، ولی یک روز تاوان تمام اهانت هایش به اسلام را خواهد داد.

*کارشناس مسائل سیاسی