تاریخ : 1401,شنبه 08 بهمن16:39
کد خبر : 459417 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۱۱ بهمن

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اولین گروه از زائران دانشگاهی روز سه شنبه ۱۱ بهمن به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محسن مسلمی با اشاره به زمان آغاز اعزام زائران بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در بیست و سومین دوره به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

وی سهمیه بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان را ۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از کلیه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره اعزام های هوایی و زمینی، حدود ۷ هزارنفر نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده اند که اولویت اعزام با زائرین اصلی بوده و در صورت انصراف زائرین اصلی، زائرین ذخیره جایگزین آنها می شوند.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به هماهنگی هایی که در محل های اسکان و هتل ها در کشور عراق پیش بینی شده ۶ هزار نفر از دانشگاهیان در این دوره به عتبات عالیات اعزام خواهند شد و اگر امکان آن ایجاد شود پیگیر افزایش ظرفیت اعزام هستیم.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این دوره ۱۵۰ کاروان از دانشگاهیان اعزام خواهند شد که ۵۰ کاروان به صورت زمینی و ۱۰۰ کاروان به صورت هوایی اعزام می شوند.