تاریخ : 1401,یکشنبه 09 بهمن05:40
کد خبر : 459510 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

اپل قیمت‌های اپ‌استور را افزایش می‌دهد

اپل اخیراً اعلام کرده است به‌زودی قیمت‌های اپ‌ استور را در کشورهای مختلفی ازجمله بریتانیا، کلمبیا و آفریقای جنوبی تغییر خواهد داد. موج افزایش قیمت‌ها از ماه فوریه برای برنامه‌های منتشر شده در اپ‌استور و همچنین خریدهای درون برنامه‌ای اعمال خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از زومیت، اپل اخیراً اعلام کرده است به‌زودی قیمت‌های اپ‌ استور را در کشورهای مختلفی ازجمله بریتانیا، کلمبیا و آفریقای جنوبی تغییر خواهد داد. موج افزایش قیمت‌ها از ماه فوریه برای برنامه‌های منتشر شده در اپ‌استور و همچنین خریدهای درون برنامه‌ای اعمال خواهد شد.

اپل با ارسال یادداشتی به توسعه‌دهندگان اعلام کرد تغییرات قیمت‌ فروشگاه برنامه‌ی آن با توجه به تغییرات نرخ مالیات و ارز در کلمبیا، مجارستان، مصر، نیجریه، نروژ، آفریقای جنوبی و بریتانیا اعمال خواهد شد. به‌نوشته‌ی 9to5Mac، این قیمت‌ها در ازبکستان به‌دلیل کاهش نرخ مالیات محلی، کاهش خواهد یافت. اپل همچنین خاطرنشان می‌کند اگرچه قیمت‌ها در لوکزامبورگ، سنگاپور و زیمباوه ثابت باقی مانده‌اند، درآمد حاصل از آن در ماه آینده تعدیل خواهد شد.

علاوه‌براین، درآمد توسعه‌دهندگان برنامه در کامبوج، قرقیزستان، اندونزی، سنگاپور، کره‌ی جنوبی، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان افزایش خواهد یافت. اپل قبلاً قیمت‌های اپ‌استور را در ژاپن، کره‌ی جنوبی و چند کشور در اروپا افزایش داده است. این شرکت توضیح می‌دهد باید قیمت‌های اپ‌استور را براساس تغییرات مالیاتی و نرخ ارز به‌صورت دوره‌ای به‌روزرسانی کند.

قیمت‌های جدید اپ‌استور از ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) اعمال خواهند شد.