تاریخ : 1401,دوشنبه 10 بهمن13:42
کد خبر : 459686 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

چرا نباید غذا و نوشیدنی داغ را فوت کرد؟

طبق تحقیقات پزشکان هوای دهان از دو اکسیژن و یک هیدروژن مرکب شده است، هنگام بازدم اکسیژن تبدیل به دی اکسید کربن می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق تحقیقات پزشکان هوای دهان از دو اکسیژن و یک هیدروژن مرکب شده است، هنگام بازدم اکسیژن تبدیل به دی اکسید کربن می‌شود.

هنگام فوت کردن به غذا دی اکسید کربن با غذا مخلوط و موجب تولید ماده مضر برای بدن می‌شود.

این ماده با خون ترکیب شده و عامل بیماری‌های پوکی استخوان، ضعف عضلانی، کمبود حافظه و ایجاد سنگ کلیه می‌شود و بر روی باروری مردان نیز تاثیر سوء می‌گذارد.