تاریخ : 1401,دوشنبه 10 بهمن23:46
کد خبر : 459783 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

افزایش اعتبارات بنیاد شهید در بودجه ۱۴۰۲ بررسی شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسه امروز خود بر افزایش اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان کمیسیون بود و گزارشی را از برنامه های کاری این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای قاضی‌زاده توضیحاتی درباره تولید آثار فاخر و همچنین برنامه‌های فرهنگی این سازمان برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود بر افزایش اعتبارات و امور ایثارگران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تأکید کردند و رئیس بنیاد شهید نیز برای تداوم برنامه‌های فرهنگی این سازمان بر ضرورت افزایش اعتبارات تأکید داشت.

راستینه خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون پیشنهادات بودجه‌ای دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون را بررسی و برای ارائه به کمیسیون تلفیق بودجه جمع‌بندی کردند.