تاریخ : 1401,سه شنبه 11 بهمن23:04
کد خبر : 459917 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

همکاری باشگاه سپاهان با مجموعه‌های دانش بنیان

درجلسه‌ای با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان و مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سایت باشگاه سپاهان نوشت: در راستای رویکرد دانش بنیان مدیریت باشگاه و توجه به حوزه فناوری های نوین، روز گذشته طی جلسه فی مابین مدیران باشگاه سپاهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تفاهم نامه همکاری در حوزه فناوری های ورزشی منعقد گردید.

در این جلسه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه، این جلسه را در ادامه رویکرد دانش بنیان باشگاه سپاهان عنوان کرد و افزود: باشگاه سپاهان در سال اخیر که با نام تولید دانش بنیان نامگذاری شده است، در حوزه های مختلف زیرساخت، تجهیزات و نرم افزارهای ورزشی، به سمت حوزه دانش بنیان حرکت کرد و خوشحالیم این فعالیت ها مورد توجه فعالان عرصه دانش بنیان قرار گرفته است.

وی این تفاهم نامه را نقطه عطفی در همکاری های دانش بنیان باشگاه و مجموعه های دانشگاهی و پژوهشی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، این تفاهم نامه زمینه ساز تحولات دانشی موثری در حوزه ورزش باشد.

در ادامه این جلسه یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه ضمن تقدیر از استقبال باشگاه سپاهان از ایده های فناورانه و دانش بنیان، این تفاهم نامه را مقدمه فعالیت های مشترکی دانست که منجر به رشد علمی و دانش بنیان حوزه ورزش کشور می شود.

در پایان این جلسه بخشی از دستاوردهای دانش بنیان ورزشی تحت حمایت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه معرفی شد.