تاریخ : 1401,جمعه 14 بهمن03:50
کد خبر : 460154 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

برنامه‌ریزی استعدادیابی رشته بسکتبال اردبیل در حال تدوین است

رئیس هیات بسکتبال شهرستان اردبیل گفت: برنامه ریزی استعدادیابی بستکتبال با توجه به پتانسیل قابل توجه شهرستان اردبیل در رده‌های سنی مختلف در حال تدوین است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، کیان نورباقری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ریزی استعدادیابی بسکتبال با توجه به پتانسیل قابل توجه شهرستان اردبیل در رده‌های سنی مختلف در حال تدوین است و به زودی کشف استعدادهای بسکتبالی شهرستان آغاز خواهد شد.

وی با دعوت از عموم پیشکسوتان برای پیشرفت و توسعه بسکتبال شهرستان اردبیل گفت: بکارگیری عملی تجربیات و نظرات پیشکسوتان بسکتبال شهرستان اردبیل در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها و مسابقات پیش رو بسیار مهم و کلیدی خواهد بود.

رئیس هیأت بسکتبال شهرستان اردبیل با اشاره به وضعیت نامناسبت خزانه هیأت بسکتبال اردبیل گفت: متأسفانه وضعیت خزانه در حد صفر بوده و برای جهت جبران عقب ماندگی‌ها، پیشرفت و توسعه بسکتبال، از مسئولین استانی تقاضای توجه و یاری داریم.

نورباقری از دیگر سیاست‌های اصلی هیأت بسکتبال شهرستان اردبیل، توجه ویژه به جوانان علاقمند و مجرب علمی و فنی در حوزه بسکتبال عنوان کرد و گفت: با توجه به تجربیات بسیار مثبت از بکارگیری جوانان، قطعاً شاهد رشد و شکوفایی چشم گیر بسکتبال شهرستان اردبیل و به طبع در سطح استان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان اردبیل در کلیه پایه‌ها با استفاده از مربیان مجرب در دست تدوین است و قطعاً حوزه مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان پیشرفت‌های ملموسی را شاهد خواهیم بود.