تاریخ : 1401,شنبه 15 بهمن14:11
کد خبر : 460231 - سرویس خبری : خبرنامه

صف‌کشی بانیان وضع موجود علیه دولت/ عصبانیت طردشدگان کار را به توهین رساند

آقای رئیسی هرچه آدم عاقل، توانمند، کاردان و متخصص را کنار گذاشت و کار را در اکثر حوزه ها به یکسری آدم متوهم و مبتدی سپرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز، جعفرزاده ایمن آبادی، چهره نزدیک به لاریجانی و وکیل الدوله روحانی در مجالس گذشته که جشن او برای تعداد فالوورهای اینستاگرامش و گلایه از میزان حقوق مجلس هنوز در افکار عمومی باقی است، بار دیگر عصبانیت خود به دلیل دوری از قدرت را در قالب توهین های بی شرمانه به دولتمردان سیزدهم بروز داده و بیش از هر زمان باطن جریان قدرت طلب را نشان داده است.

البته دلیل دیگر این اهانت‌های بی شرمانه جعفرزاده که مسبوق به سابقه هم هست تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از فراموشی است؛ رفتاری بر سیره برادر حاتم طایی.

البته که همه حرف غربگدایان همان چیزی است که جعفرزاده می گوید: «طالبان بالاخره فهمید باید یک کاری را انجام دهد بر همین اساس رفت و با آمریکا مذاکره کرد».

لازم به ذکر است بعد از ردصلاحیت جعفرزاده برای انتخابات مجلس یازدهم در اقدامی قابل تامل، نوبخت برای جعفرزاده حکم ریاست سازمان نقشه برداری را صادر کرد!

گزیده اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند: 

*نمی دانم آقای رئیسی در صحن علنی مجلس به گزارش کدام دستگاه استناد کرد و آن ادعاها را انجام داد. حرف های او خلاف آمار رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار است. در حوزه سیاست خارجی هم وضع همین است. طالبان بالاخره فهمید باید یک کاری را انجام دهد بر همین اساس رفت و با آمریکا مذاکره کرد.

*آقایان تندرو به دولت قبل فقط ناسزا می گفتند با این استدلال که دولت آقای روحانی طبق سیاست های غرب پیش می رود. خودشان بگویند آن زمان اداره کشور بهتر بود یا الان؟

*آدم های عاقل و باسواد کنار آقای رئیسی نیستند. آقای رئیسی هرچه آدم عاقل، توانمند، کاردان و متخصص را کنار گذاشت و کار را در اکثر حوزه ها به یکسری آدم متوهم و مبتدی سپرد. بعد از انقلاب این سطح نارضایتی عمومی بی سابقه است. آقای رئیسی باید فارغ از خط و خطوط سیاسی عقلا را به دولت برگرداند.

*آقای رئیسی هنوز فکر می کند قاضی القضات است و باید دستور دهد حال آنکه او امروز رئیس جمهور است و خودش باید اجرا کند و به مردم گزارش دهد. این قطار پیشرفتی که آقای رئیسی دائم از آن می گوید کجاست؟ این قطار یا لکوموتیوران ندارد یا از خط خارج شده است یا اساسا قطاری وجود ندارد.