تاریخ : 1401,شنبه 29 بهمن22:40
کد خبر : 461788 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

توپچی‌ها در بیرمنگام متوقف نشدند

تیم فوتبال آرسنال با پیروزی برابر استون‌ویلا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت گرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دیدار تیم‌های فوتبال استون‌ویلا و آرسنال امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ویلا پارک به مصاف هم رفتند که در پایان توپچی‌های لندنی موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ حریف خود را از پیش رو بردارند.

در ابتدا این شاگردان اونای امری بودند که توانستند در همان شروع بازی و در دقیق ۵ توسط اولی واتکینز به گل برسند. ۱۱ دقیقه بعد بوکایو ساکا با یک شوت دیدنی کار را به تساوی کشاند.

استون‌ویلا که می‌خواست صدرنشین را متوقف کند در دقیقه ۳۱ با یک همکاری بسیار زیبا و شوت زیباتر فیلیپ کوتینیو به گل دوم رسید تا شاگردان میکل آرتتا با شکست به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم سراسر حمله شد و در نهایت در دقیقه ۶۱ موفق شد توسط زینچنکو به گل برسد. توپچی‌ها بعد زا این گل باز هم فشار را بیشتر کردند چرا که نمی‌خواستند فاصله خود را با منچسترسیتی کمتر شده ببینند.

در نهایت تلاش آرسنال در دقیقه ۳+۹۰ جواب داد؛ جایی که شوت دیدنی جورجینیو به تیرک توپ برخورد کرد و سپس به پشت امیلیانو مارتینز گلر سابق آرسنال اصابت کرد و وارد دروازه شد. بعد از این گل نیز دیبو که گل به خودی زده بود روی یک ضربه کرنر جلو آمد اما توپ برگشت داده شد و به مارتینلی رسید و او نیز به راحتی دروازه خالی را باز کرد و قبل از ضربه نیز خوشحالی گل خود را نیز انجام داد.

بدین ترتیب توپچی‌ها با این پیروزی ۵۴ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر تثبیت کردند. منچسترسیتی با ۴۱ امتیاز تعقیب‌کننده آرسنال است. استون‌ویلا نیز با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.