تاریخ : 1401,چهارشنبه 17 اسفند14:09
کد خبر : 463843 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

جشن «مهدی یاوران » در شیراز برگزار شد

به مناسبت ولادت امام زمان (عج) همایش و جشن بزرگ «مهدی یاوران» در شیراز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» صبح چهارشنبه و همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) همایش و جشن بزرگ «مهدی یاوران» در راستای توسعه فرهنگ مهدویت در مهدیه بزرگ شیراز برگزار شد.

رئیس بنیاد مهدویت گفت: موضوع مهدویت تنها نباید در ایام ولادت امام زمان (عج) مورد توجه باشد بلکه باید در تمامی ایام سال مورد توجه جامعه و مدیران باشد.

حجت الاسلام علیرضا حدائق بیان کرد: مهدویت موضوعی اعتقادی، مذهبی و دلی است از این رو اگر فعالیتی در این زمینه شکل گرفته است باید بر این اساس باشد و هر سه مؤلفه‌ای که در موضوع مهدویت مورد توجه است در آن وجود داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول موضوع منجی مسئله‌ای است که در تمامی ادیان الهی دیده شده و همه این ادیان بر این باور اند که روزی شخصی ظهور خواهد کرد و تمامی مشکلات جامعه بشری را برطرف می‌کند که این موضوع دقیقاً اشاره به ظهور حضرت مهدی (عج) دارد.

حدائق اضافه کرد: رمز موفقیت و حیات شیعه امام زمان (عج) بوده این در حالی است که رمز حیات اسلام واقعی نیز امام عصر (عج) است زیرا خداشناسی و خدا باوری از محور مهدویت عبور می‌کند و کسی که امام زمان خود را بشناسد قطعاً به خداشناسی نیز می‌رسد.