تاریخ : 1401,دوشنبه 22 اسفند22:26
کد خبر : 464381 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

سند نساجی برای اخراج بازیکن ذوب آهن

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

باشگاه نساجی پس از اتمام این مسابقه، با انتشار عکسی نسبت به خطای بازیکن ذوب آهن اعتراض کرد.

نساجی معتقد است جراحت پای علیرضا حقیقی که توسط مهاجم ذوب‌آهن به وجود آمده از سوی داور بازی نادیده گرفته شده و به خاطر این خطای شدید در نیمه اول، باید بازیکن ذوب اخراج می‌شد.

همچنین باشگاه نساجی مدعی شد که گل سالم این تیم در دیدار مقابل ذوب‌آهن در ثانیه‌های پایانی بازی با اشتباه کمک‌داور آفساید اعلام شد.