تاریخ : 1401,دوشنبه 29 اسفند13:39
کد خبر : 465107 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جزئیات حضور دانشجویان در خوابگاه ها در ایام نوروز

مدیرکل امور دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به برنامه خوابگاه های علوم پزشکی برای دانشجویان در ایام نوروز گفت: دانشجویان علوم پزشکی که برنامه آموزشی بالینی دارند در خوابگاه ها حضور دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دکتر حمیدرضا اشراقی افزود: با توجه به برنامه آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان کارورزی و یا دستیاری و دانشجویانی که برنامه آموزشی بالینی دارند در خوابگاه ها حضور دارند و سایر دانشجویان در ایام نوروز در خوابگاه حضور ندارند.

وی افزود: امسال یک تفاوت دیگر وجود دارد که به دلیل اینکه امکان جابجایی برای دانشجویان بین الملل سخت است دانشجویان بین الملل می توانند در ایام نوروز از خوابگاه ها استفاده کنند و به دلیل مصادف شدن ایام نوروز با ایام ماه مبارک رمضان مقرر شده است که برنامه های فرهنگی برای آنها اجرا شود.

مدیرکل امور دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: ضمن اینکه دانشجویان علوم پزشکی که طبق برنامه های آموزشی از خوابگاه ها استفاده می کنند برای تغذیه برنامه سحر و افطاری برقرار است.

وی با اشاره به برنامه های دانشجویی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی اردوهایی راهیان نور و المپیادهای ورزشی ها انجام شده است و با توجه به محدودیت مسافت شرعی در ایام نوروز برنامه هایی که با این موضوع تداخل دارد برگزار نمی شود.