تاریخ : 1402,سه شنبه 01 فروردين14:24
کد خبر : 465158 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تامین امنیت تهران با ۱۰۰ درصد توان پلیس در نوروز ۱۴۰۲

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: به مردم تهران قول می‌دهیم که بدون دغدغه ایام نوروز را سپری کرده و بدانند که همه خدمت‌گزاران‌شان در انتظامی تهران بزرگ امنیت را برقرار می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رییس پلیس تهران بزرگ گفت: به مردم تهران قول می‌دهیم که بدون دغدغه ایام نوروز را سپری کرده و بدانند که همه خدمت‌گزاران‌شان در انتظامی تهران بزرگ امنیت را برقرار می‌کنند.

سردار عباسعلی محمدیان در رزمایش طرح نوروزی پلیس که صبح امروز در میدان آزادی برگزار شد، گفت: طرح ویژه نوروز به عنوان نوروزی متفاوت از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱ با پوشش مکان‌های تجاری و افزایش امنیت شهروندان در حوزه‌های مراکز خرید و همچنین منازل آغاز شد. در مراحل مختلف طرح اجرا و ماموریت‌ها اجرا شد.  

وی افزود: مرحله دیگری از اجرای رزمایش را از امروز و با ۱۰۰ درصد توان انتظامی تهران بزرگ، غرب و شرق در سطح استان تهران آغاز می‌کنیم. نوروز متفاوتی که رییس پلیس کشور وعده آن را داده بودند، با افزایش توانی که در مجموعه یگان‌های عملیاتی اعم از ستاد فراجا، یگان‌های ویژه فراجا و همچنین یگان ویژه تهران بزرگ انجام شد، در اسفند ماهی که پشت سر گذاشتیم، آثار خودش را برجای گذاشت.

محمدیان ادامه داد: آنچه که امروز به مردم تهران قول می‌دهیم، این است که بدون دغدغه ایام نوروز را سپری کرده و بدانند که همه خدمت‌گزاران‌شان در انتظامی تهران بزرگ و فرماندهی شرق و غرب، حضور دارند و امنیت را برقرار می‌کنند.

وی همچنین گفت: مجموعه حفاظت اطلاعات و عقیدنی سیاسی هم در طول ماموریت‌های اسفند ماه و همچنین برای نوروز، همه توان‌شان را در راستای تامین امنیت به کار گرفتند و ان‌شاءالله که موضوع متفاوت نوروز امسال، امنیت بیشتر برای همه شهروندان باشد.