تاریخ : 1402,شنبه 05 فروردين19:47
کد خبر : 465415 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

فعالان عرب زبان در توئیتر: روز قدس با محو اسرائیل مصادف می‌شود

فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌هایی به حمایت دائمی آمریکا از رژیم صهیونیستی و تداوم مقاومت در فلسطین تا آزاد سازی آن اشاره کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یک فعال عرب زبان با نام میثم علی با انتشار یک پست توئیتری به نقل از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: امروزه فلسطین پادگان نظامی و جبهه مبارزه بر اساس منطقه مقاومت و قرآن به شمار می‌رود.

فلسطین

یک فعال نوشت: قسم به خدا که مسجد الاقصی آزاد خواهد شد و به آغوش امت اسلامی باز می‌گردد. قدس پایتخت فلسطین نیز روزی آزاد می‌شود. فلسطین سرزمین اسلامی است و به آغوش مسلمانان باز می‌گردد.

فلسطین

فعال دیگری با نام حبیب نوشت: کودکان، زنان و افراد مسن در فلسطین طی دهها سال از بین رفته‌اند و زیرساختهای غزه از جمله مدارس و بیمارستان‌های آن نابود شده‌اند؛ تمام جهانیان خبر کشتار ساکنان غزه را شنیده‌اند به جز دادگاه کیفری بین المللی که در قبال این جنایات کر و لال و کور بوده و حتی یک کلمه علیه نتانیاهو موضع گیری نکرده است.

فلسطین

فعال دیگری با نام قاسم مهدی نوشت: به اذن خداوند روز جهانی قدس را در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌کنیم و در این روز دیگر شاهد وجود پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق نخواهیم بود. رژیم نامشروع صهیونیستی نیز زیر ضربات محور مقاومت نابود شده است.