تاریخ : 1402,دوشنبه 07 فروردين22:49
کد خبر : 465509 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

هزینه پیکر تراشی با لیزر چقدر میباشد؟

بسیاری از افرادی که با چربی های موضعی در بدن خود دست و پنجه نرم می‌کنند؛ تمایلی به رعایت رژیم های سخت غذایی ندارند و یا می‌خواهند تنها با انجام فعالیت های ورزشی سبک، این چربی ها را رفع کنند. برای چنین افرادی، پیکر تراشی با لیزر یک روش کم تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی برای رسیدن به اندام متناسب به شمار می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیاری از افرادی که با چربی های موضعی در بدن خود دست و پنجه نرم می‌کنند؛ تمایلی به رعایت رژیم های سخت غذایی ندارند و یا می‌خواهند تنها با انجام فعالیت های ورزشی سبک، این چربی ها را رفع کنند. برای چنین افرادی، پیکر تراشی با لیزر یک روش کم تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی برای رسیدن به اندام متناسب به شمار می‌رود.

این روش به دلیل سر پایی بودن و عوارض اندک، از محبوبیت بسیاری برخوردار است. اما اولین سوالی که ممکن است برای افراد پیش بیاید، میزان هزینه پیکر تراشی با لیزر است. برای آگاهی از میزان هزینه این عمل لاغری و اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

در این مقاله از وبسایت دانشجویان ایران به بررسی هزینه پیکرتراشی با لیزر خواهیم پرداخت، اما اگر تمایل دارین تا اطلاعات کاملی درباره هزینه های این عمل و بقیه روش های اون بدست بیارین، میتونین به وبسایت پزشکبان مراجعه نمایید؛ برای مطالعه این مقاله کافیه روی لینک هزینه عمل پیکرتراشی | قیمت پیکرتراشی ۱۴۰۲ کلیک کنید.

پیکر تراشی با لیزر چیست؟

پیکر تراشی با لیزر با تحریک سلول چربی، موجب می‌شود که محتوای سلولی آن تخلیه شده و به فضای بینابینی سول ها وارد شود؛ سپس این مواد توسط بدن متابولیزه می‌شوند. این امر باعث کاهش قابل توجه حجم سلول های چربی خواهد شد؛ در نتیجه چربی های موضعی بیمار از بین می‌روند. در این روش، از اشعه لیزر برای تحریک سلول ‌های چربی استفاده می‌شود. این روش کم تهاجمی از جمله روش های سرپایی لاغری محسوب می‌شود و دارای دوره نقاهت کوتاه مدتی است. به این ترتیب فرد می تواند به سرعت به فعالیت های روزمره خود بازگردد.

هزینه عمل پیکر تراشی با لیزر

پیکر تراشی با لیزر یک درمان زیبایی و لاغری محسوب می‌شود که تنها سلول های چربی را هدف قرار می‌دهد و آسیبی به بافت های دیگر نظیر پوست، اعصاب یا رگ های خونی، وارد نمی‌کند. یکی از مهمترین مواردی که فرد قبل از انجام پیکر تراشی، در نظر می‌گیرد و با توجه به آن جراح و کیلینک خود را انتخاب می‌کند؛ هزینه پیکر تراشی با لیزر است. البته دقت  کنید که نباید تنها هزینه را معیار قرار داد، زیرا انجام پیکر تراشی نزد پزشکان با تجربه و ماهر، در دست یابی به نتیجه مورد نظر و مطلوب بیمار، بسیار تاثیرگذار است.

عوامل موثر بر هزینه پیکر تراشی با لیزر

هزینه پیکر تراشی با لیزر تحت تاثیر یک عامل نیست و از چندین مولفه تاثیر می‌پذیرد. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت خاص برای آن اعلام کرد. در ادامه می‌توانید عوامل موثر بر هزینه پیکرتراشی با لیزر را مشاهده نمایید:

  • میزان تخصص و تجربه پزشک

میزان تخصص و مهارت پزشکان مختلف با یکدیگر یکسان نیست. هر چه میزان تخصص پزشک و تجربه و مهارت وی در زمینه پیکر تراشی با لیزر بیشتر باشد، هزینه این عمل نیز بیشتر خواهد بود. همچنین پزشکانی که در سوابق خود دارای نتایج درخشانی هستند؛ از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

  • نوع کلینیک درمانی

انجام پیکر تراشی با لیزر در یک کلینیک پیشرفته و مجهز، هزینه بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت. همچنین، این که کلینیک در کدام ناحیه شهر باشد و یا از نظر دست یابی آسان، در موقعیت خوبی قرار گرفته باشد؛ در هزینه پیکر تراشی با لیزر موثر خواهد بود.

هزینه پیکر تراشی با لیزر چقدر میباشد؟

  • هزینه آزمایشات قبل از پیکر تراشی با لیزر

پیش از انجام هر عمل زیبایی، نیاز به انجام آزمایش هایی برای بررسی شرایط بدنی و سلامت بیمار وجود دارد. قبل از انجام پیکر تراشی با لیزر نیز، پزشک یک سری آزمایش برای شما در نظر می‌گیرد؛ تا با توجه به شرایط عمومی سلامت شما، روند درمان را مشخص کند.

  • نواحی تحت عمل پیکرتراشی

اینکه چه قسمتی از بدن برای حذف چربی ها، تحت تابش اشعه لیزر قرار می‌گیرد؛ در تعیین هزینه این عمل موثر است. به عنوان مثال، هزینه پیکر تراشی شکم با ران پا متفاوت می‌باشد. همچنین وسعت ناحیه مورد نظر می‌تواند بر هزینه پیکر تراشی با لیزر تاثیر بگذارد.

  • میزان حجم چربی

هر چه حجم چربی هایی که باید با این روش از بین بروند، بیشتر باشد؛ بدیهی است که هزینه پیکر تراشی با لیزر بیشتر خواهد بود.

  • نوع دستگاه لیزر

در پیکر تراشی با لیزر، از دستگاه های لیزر برای حذف چربی ها استفاده می‌شود. با توجه به نوع دستگاه و شرکت سازنده و برند آن، قیمت دستگاه متفاوت است و این قیمت می‌تواند بر هزینه کلی پیکر تراشی با لیزر تاثیر بگذارد. برای انجام این عمل باید به مرکز درمانی پیشرفته ای که از دستگاه های به روز و مدرنی برخوردار است؛ مراجعه کنید. زیرا در غیر این‌صورت، اشعه لیزر ممکن است تا عمق مورد نظر نفوذ نکرده و تنها پوست شما را بسوزاند؛ بنابراین تنها به قیمت ارزان توجه نکنید.

  • تعداد جلسات درمان

تعداد جلساتی که برای دست یابی به نتیجه مطلوب در پیکر تراشی با لیزر، مورد نیاز است؛ توسط پزشک تعیین می‌گردد. هرچه برای درمان به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشید؛ هزینه این عمل افزایش خواهد یافت.

  • بیمه درمانی

چنان چه بیماری چاقی مفرط برای شما تشخیص داده شود؛ احتمالا بیمه های تکمیلی بخشی از هزینه درمان را متقبل خواهند شد. در غیر این‌صورت به دلیل اینکه عمل پیکر تراشی با لیزر جزو عمل های زیبایی محسوب می‌شود؛ پرداخت تمام هزینه آن به عهده خود فرد می‌باشد.

هزینه پیکر تراشی با لیزر در تهران

هزینه پیکر تراشی با لیزر، از شهری به شهر دیگر متفاوت است. همان طور که می‌دانید هزینه های زندگی در تمام شهرها یکسان نیست. همچینین قیمت ملک و اجاره بها نیز در شهرهای مختلف متفاوت است. از طرفی به دلیل تقاضای بیشتر در شهری مانند تهران، پزشکان متبحر زیادی در این شهر جمع شده‌اند و افراد بسیاری برای انجام تکنیک های لاغری و زیبایی، به کلینیک های این شهر مراجعه می‌کنند. همه این عوامل، باعث شده که هزینه پیکر تراشی با لیزر در کلان شهری مانند تهران، نسبت به سایر شهرها کمی بیشتر باشد.

افرادی که به دنبال لاغری هستند همیشه روشی کم خطر با بازدهی بالا را انتخاب می‌کنند. پیکرتراشی یکی از این روش‌ها است که به صورت کاملا اصولی و توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران انجام می‌شود؛ با این متد چربی‌های اضافی از اندام‌های چاق جدا شده و بدن شما به تناسب خاصی می‌رسد.

راه هایی برای کاهش هزینه پیکر تراشی با لیزر

علاوه بر ابتلا به چاقی مفرط  که ممکن است موجب برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی شود، راه های دیگری نیز برای کاهش هزینه های این عمل وجود دارد. امروزه با وجود بازار رقابتی عمل های زیبایی، کلینیک های بسیاری با جشنواره های تخفیفی گوناگون، سعی در جلب مشتری دارند. همچنین برخی از کلینیک ها ممکن است برای مشتریان خود، تسهیلاتی نظیر پرداخت اقساطی هزینه پیکر تراشی در نظر بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، باید با کلینیک انتخابی خود تماس حاصل کنید.

هزینه پیکر تراشی با لیزر چقدر میباشد؟

اگر قصد عمل پیکرتراشی دارین ولی کلینیک معتبری برای انجام اون در نظر ندارین، میتونین از طریق وبسایت هایی همچون ویکی درمان، پزشکبان، پزشکا، نسخه دات کام، نوبت دات آی آر، medifind.com و همچنین drzarrabi.com متخصص مدنظرتون رو پیدا کنید؛ در این وبسایت ها لیستی از بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران و همچنین دیگر متخصصین و دیگر شهر ها مثل بهترین دکتر ختنه، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد، بهترین کلینیک دندانپزشکی، بهترین دکتر بوتاکس، بهترین کلینیک دندانپزشکی، بهترین متخصص ارتودنسی و ..... برای شما تهیه شده تا بدون نیاز به هزینه و واسطه دکتر خودتون رو پیدا کنید.