تاریخ : 1402,چهارشنبه 09 فروردين15:17
کد خبر : 465584 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

انواع روش های جراحی برای زیبایی بیشتر

زیبایی از جمله صفاتی است که خانم های زیادی طالب آن هستند، به همین دلیل بسیاری از آنها به دنبال بدست آوردن اندام و چهره ای بی نقص و جوان هستند. امروزه روش های زیادی وجود دارد تا خانم ها بتوانند هر گونه علائمی که موجب بدفرمی اندام و افتادگی چهره اشان شده است را به راحتی برطرف سازند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ زیبایی از جمله صفاتی است که خانم های زیادی طالب آن هستند، به همین دلیل بسیاری از آنها به دنبال بدست آوردن اندام و چهره ای بی نقص و جوان هستند. امروزه روش های زیادی وجود دارد تا خانم ها بتوانند هر گونه علائمی که موجب بدفرمی اندام و افتادگی چهره اشان شده است را به راحتی برطرف سازند. کافیست به کلینیک های معتبر زیبایی و درمانی مراجعه کنند تا از خدمات آنها جهت جوانسازی پوست و خوش فرمی اندامشان همانند پروتز باسن، لیفت سینه، لیپو غبغب و... استفاده نمایند. بنابراین در ادامه مقاله برخی از خدمات متنوع این مراکز زیبایی و درمانی را برای خانم های زیباجو بررسی می کنیم.

انواع روش های جراحی سینه برای زیبایی

یکی از نقاط بدن خانم ها که تاثیر فراوانی بر جذابیت ظاهری و جنسی آنها دارد، سینه ها هستند. خانم های که به طور ژنتیکی سینه های کوچک و بزرگی دارند یا به دلایل مختلفی همانند بارداری، شیردهی، افزایش سن و... دچار افتادگی سینه گردیده اند با استفاده از روش های جراحی سینه می توانند به خوش فرمی قسمت بالاتنه خود بپردازند. بنابراین جراحی سینه انواع مختلفی را شامل می شود که به قرار زیر هستند:

جراحی پروتز سینه

 یکی از روش های محبوب جهت بزرگی و زیبایی سینه ها، جراحی پروتز سینه است. خانم های که سینه هایشان دارای عدم تقارن هستند یا به خوبی رشد نکرده اند یا با افزایش سن دچار افتادگی گردیده اند، از جراحی پروتز سینه استفاده می کنند. در این شیوه ایمپلنت های در بالا یا زیر سینه ها استفاده می شود که جنس این ایمپلنت ها از ژل سیلیکونی یا محلول آب نمک است.   

لیفت سینه

 پوست برخی از خانم ها انعطاف و قدرت لازم را ندارد، بنابراین قادر به تحمل وزن سینه ها نیست، به همین دلیل سینه ها با افتادگی مواجه می گردند. بنابراین در اطراف بافت سینه پوست های شل و اضافی زیادی مشاهده می شود، از این رو پزشکان با برداشتن پوست های اضافه به لیفت سینه ها می پردازند.  لیفت سینه یا ماستوپکسی با استفاده از روش های مختلفی صورت می گیرد که شامل موارد زیر هستند:

  • لژور: در این روش عملیات لیفت سینه با برشی در اطراف هاله نوک سینه و رو به پایین انجام می شود.
  • دونات: در این متد تنها در اطراف آرئولا برشی برای لیفت سینه ایجاد خواهد شد.
  • الگوی وایز پترن: در این شیوه از روش های لیفت سینه، برش لنگر مانندی در قسمت زیر سینه و اطراف آن ایجاد می کنند.

کوچک کردن سینه

 برخی از خانم ها سینه های بزرگی دارند که مشکلات زیادی برای آنها ایجاد می شود. آنها با داشتن سینه های درشت با مشکلاتی مانند گردن درد، حساسیت های پوستی، خارش و... مواجه می شوند. بنابراین خانم ها می توانند با جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی به کاستن سایز سینه هایشان بپردازند. در این جراحی قسمت های از چربی و پوست های اضافه سینه ها برداشته می شود و نوک سینه ها به سمت بالا کشیده می شود و پستان ها ظاهر زیبا و جوانی بدست می آورند.

انواع روش های جراحی برای زیبایی بیشتر

تزریق چربی به پستان

 یکی دیگر از راه های جراحی سینه جهت بزرگ کردن و دادن تناسب لازم به سینه ها، تزریق چربی به پستان ها است. بدین ترتیب که از قسمت های بدن فرد همانند ران، شکم و... چربی خارج می شود و به نواحی مختلف سینه ها تزریق می گردد.

لیپو غبغب و زیبایی چهره و گردن

یکی از روش های که بسیاری از خانم ها جهت جوانسازی خود به کار می برند عمل لیپو غبغب است. هنگامی که چربی های اضافه در زیر چانه و گردن جمع شود، افراد مختلف دچار افتادگی در زیر چانه اشان می گردند که به آن غبغب می گویند. از جمله دلایل ایجاد غبغب شامل خوردن غذاهای چرب یا شیرینی، ورزش نکردن، استفاده بیش از حد از نمک، مصرف مشروبات الکی و... است. معمولا عمل لیپو غبغب به شیوه های مختلفی صورت می گیرد که شامل موارد زیر است:

  • برداشتن  غبغب بدون جراحی: معمولا استفاده از این شیوه بیشتر برای پوست های است که دچار افتادگی چندانی نیستند، بنابراین ورزش کردن، لیزر و تزریق آنزیم می تواند به صورت غیر جراحی به رفع لیپو غبغب کمک کند.
  • لیپوماتیک غبغب: در این شیوه پزشک از دستگاه لیپوماتیک استفاده می نماید، بنابراین ابتدا بر قسمت غبغب، کانولی با قطر 2 تا 5 میلمتر وارد می کند، زمانی که کانولا می چرخد، بافت های چربی دچار انقباض می گردند و پمپ مکش دستگاه لیپوماتیک که در طرف دیگر کانولا قرار دارد به خارج نمودن این چربی ها می پردازد.
  • لیفت گردن: یکی از متدها جهت لیپو غبغب برداشتن پوست های اضافه گردن است که موجب لیفت گردن هم می شود.

تزریق بوتاکس به صورت

تزریق بوتاکس به صورت از جمله روش های است که بسیاری از خانم ها جهت زیبایی و رفع چین و چروک های پوست صورت خود از آن استفاده می کنند.

معمولا در این روش سم بوتولوینم نوع الف به نواحی مختلف صورت به شیوه موضعی تزریق می شود که منجر به بی حسی و فلجی قسمت های تزریق خواهد شد. بنابراین بوتاکس منجر به کاهش چین و چروک های ضعیف دور چشم، کاهش خط اخم، رفع خط خنده و... می گردد.

انواع روش های جراحی برای زیبایی بیشتر

پی آر پی

پلاسما درمانی نیز یکی دیگر از روش های است که برای جوانی و ترمیم بافت های آسیب دیده تمام بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور ابتدا کمی خون از بیمار گرفته می شود و پلاکت آن را جدا می کنند و سپس پلاکت غلیظ شده به نواحی لازم در پوست تزریق می گردد که منجر به تحریک کلاژن سازی پوست خواهد شد. این شیوه زیبایی جهت رفع و درمان زخم های دیابتی، رفع تیرگی دور چشم، رفع ریزش مو و ابرو، از بین بردن چین و چروک های پوستی و... اثرگذار است.

نتیجه گیری

اگر شما هم جزء کسانی هستید که چهره اتان با ایجاد خط غبغب جذابیت خودش را از دست داده و سینه هایتان فرم زیبایی ندارد یا چین و چروک های صورتتان شما را چند سالی پیرتر نشان می دهد، وقتش است دستی به سر و صورت خود بکشید و فکری به رفع نقایص اندامتان بنماید.

کافیست سری به کلینیک های زیبایی و درمانی فعال در این زمینه بزنید و اطلاعاتی در مورد شیوه های مختلف جراحی سینه بدست آورید و سینه هایتان را خوش فرم تر کنید، همچنین بری رفع لیپو غبغب خود در این مراکز با روش های جراحی و غیرجراحی لیپو غبغب آشنا شوید و بدین ترتیب با بروزترین متدهای دنیا می توانید دوباره زیبایی خود را بدست آورید.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/