تاریخ : 1402,دوشنبه 14 فروردين14:38
کد خبر : 465822 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

کسر امتیاز احتمالی از ۲ باشگاه لیگ برتر فوتبال ایران/ جدول لیگ به هم می ریزد؟

باشگاه صنعت نفت آبادان امیدوار است با کسر امتیاز از دو تیم، در لیگ برتر فوتبال باقی بماند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از همشهری آنلاین، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و در کنار نفت مسجد سلیمان گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.

مس کرمان نزدیکترین تیم به صنعت نفت در بالای جدول است که ۲۱ امتیاز دارد. به همین دلیل نفتی‌ها کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارند.

صنعت نفت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر این هفته در دیداری حساس میزبان مس کرمان است و در صورت برد در این مسابقه می تواند هفته های پایانی را با امیدواری بیشتری دنبال کند.

به موازات بازی های داخل زمین، صنعت نفت پیگیر پرونده کسر از امتیاز دو باشگاه هم هست و انتظار دارد با گرفتن ۴ امتیاز با احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مسیر ماندنش در لیگ برتر را هموارتر کند.

اولین مورد به شکایت صنعت نفت از نفت مسجد سلیمان بابت استفاده «غیر مجاز» از میلاد شیخ سلیمانی برمی گردد. بازی دو تیم با تساوی بدون گل تمام شد و صنعت نفت با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال بازنده کردن حریفش است. این رای هنوز صادر نشده است.

مس کرمان دیگر باشگاهی است که صنعت نفت چشم به کسر امتیازش دارد. بعد از بازی مس مقابل هوادار تهران، تیم تهرانی بابت استفاده مس از فرزاد جعفری به کمیته انضباطی شکایت کرده است و رای این پرونده هم می تواند دو امتیاز از مسی ها کسر کند. به این ترتیب فاصله صنعت نفت با مس در جدول کمتر هم خواهد شد.