تاریخ : 1402,شنبه 19 فروردين22:20
کد خبر : 466433 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

استفاده از آثار هنرمندان پیشوا در تحقق شعار سال

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا با اعلام جذب ۴۰۳ هنرجوی پیشوایی در ۳۴ رشته هنری گفت: از آثار هنرمندان پیشوا در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» بهره می‌گیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حسین قربانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت ما در زمینه «آموزش هنر برای همه» است، اظهار کرد: در این راستا آموزش ۳۴ رشته هنری را با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق کم‌برخوردار شهرستان پیشوا آغاز شده و در مرحله نخست ۴۰۳ هنرجوی مرد و زن از سنین ۱۵ سال به بالا جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش در ۳۴ رشته هنری هم‌اکنون در حال برگزاری است، اضافه کرد: اولویت کاری را بر روی آموزش گذاشته‌ایم و این آموزش‌ها عمدتاً در مساجد با حضور مردم برگزار می‌شود، چرا که مردمی کردن آموزش باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا افزود: تلاش کرده‌ایم از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مساجد در راستای آموزش هنری به مردم بهره‌مند شویم تا علاقه‌مندان و هنرجویان از برنامه‌های فرهنگی و هنری نهایت استفاده را ببرند.

قربانی در خصوص برنامه‌های پیش‌رو در راستای کمک به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، عنوان کرد: در این راستا از آثار هنرمندان در شهرستان پیشوا استفاده خواهیم کرد تا در حوزه هنر به رسالت خود عمل کرده و حتی‌الامکان به تحقق شعار سال کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره صدور مجوزها نیز بیان کرد: در این حوزه مجوزهای مؤسسات فرهنگی و هنری چندمنظوره و آموزشگاه‌های آزاد هنری از جمله آموزشگاه‌های نمایش، موسیقی، بازیگری، هنرهای تجسمی، جراید و مطبوعات، مؤسسات قرآنی صادر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا تصریح کرد: همچنین در زمینه رونمایی کتاب و انجمن‌های ادبی شعر برنامه‌های مختلفی داشتیم و بعضاً شاعران مستعد را شناسایی و مورد حمایت قرار دادیم و حتی در زمینه آموزش شعرخوانی نیز به یاری علاقه‌مندان می‌شتابیم.