تاریخ : 1402,جمعه 01 ارديبهشت16:09
کد خبر : 467781 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مدارس غیردولتی حق ندارند درخواست دلار برای شهریه داشته باشند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی بین‌المللی ما شهریه بیشتری نسبت به شهریه سایر مدارس غیردولتی دریافت می‌کنند، اما اینکه به صورت دلاری این مبلغ دریافت شود، درست نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی بین‌المللی ما شهریه بیشتری نسبت به شهریه سایر مدارس غیردولتی دریافت می‌کنند، اما اینکه به صورت دلاری این مبلغ دریافت شود، درست نیست. هیچ مدرسه غیردولتی تحت هیچ شرایطی حق ندارد درخواست دلار برای شهریه داشته باشد.

در پی انتشار خبر درخواست شهریه به صورت دلار از سوی برخی مدارس غیردولتی، از طریق رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش موضوع را پیگیری کرده. «احمد محمودزاده» گفت: یکی از بحث‌ها مربوط به مدارس غیردولتی بین‌المللی ماست که شهریه بیشتری نسبت به شهریه سایر مدارس غیردولتی دریافت می‌کنند، اما اینکه به صورت دلاری این مبلغ دریافت شود، درست نیست. قبل از اینکه فعالیت‌مان را شروع کنیم، شهریه برای مدارس غیردولتی بین المللی تعیین نمی‌شد.امسال آن‌ها را نیز پای کار آورده‌ایم و شهریه این مدارس ساماندهی می‌شود. بنابراین مدارس بین‌المللی داخل کشور نه شهریه دلاری می‌گیرند و نه اجازه دارند دلار دریافت کنند.